Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari si in gestionarea dosarelor de daune auto. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.
Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an in domeniul auto, daca pe parcursul experientei tale ai contribuit si la intocmirea/ verificarea dosarelor de daune in asigurari clar esti ceea ce cautam.
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca pregatirea si experienta ta au legatura cu domeniul asigurarilor este tot ce conteaza.
  • Pentru ca vei vei face traduceri si vei redacta rapoarte in limba engleza, este important sa cunosti limba engleza la nivel avansat.
  • Avand in vedere ca vei lucra cu dosare in format electronic este necesar sa fii familiarizat cu utilizarea unui PC.
  • Lucrand cu date sensibile si confidentiale este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si discret.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Programul de lucru: L-V de la 09.00 la 17.30, cu 30 de minute pauza de masa.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • In primele 3 luni pachetul salarial NET este de 3700 RON (salariu fix net de 3.000 ron + tichete de masa de 35 RON/zi).
  • Dupa aceasta perioada pachetul salarial NET va fi de 4000 RON (salariu fix net 3.300 ron+ tichete de masa de 35 RON/zi).
  • Alte beneficii: abonament medical la Medicover (sanatatea inainte de toate) si, daca lucrurile merg bine, la sfarsit de an vei fi recompensat cu al 13-lea salariu.
  • Pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este foarte importanta, de aceea iti vor oferi tot suportul pentru a fi in permanenta informat despre noutatile/ schimbarile aparute in aria ta de competenta.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Avand in vedere ca “instrumentele” necesare desfasurarii activitatii tale sunt documente importante si confidentiale, vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii pe care le vei respecta. Te vei ingriji de pastrarea confidentialitatii datelor si informatiilor in posesia carora ai intrat.
  • Vei prelua apelurile telefonice si vei oferi informatii in limita ta de competenta, iar atunci cand situatia o impune vei directiona apelul catre colegul responsabil de dosarul in cauza.
  • Vei gestiona corespondenta primita/trimsa din departamentul de daune si o vei redirectiona colegilor tai.
  • Vei urma toti pasii necesari deschiderii dosarelor de dauna: incepand cu verificarea si inregistrarea datelor cazului, confirmarea politei de asigurare si pana la alocarea cazurilor carte referentii de dauna.
  • Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat vei mentinere legatura cu inspectorii colaboratori si, dupa caz, cu autoritatile competente (Politie/Parchet) pentru obtinerea documentelor necesare solutionarii dosarului de dauna. Iar la final vei expedia dosarul finalizat catre beneficiarul de drept.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market