Confectioner tamplarie aluminiu

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productie sticla si geam termopan. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de productie din zona Popesti Leordeni.

Ce asteptari au:

  • Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca in experienta ta profesionala ai lucrat intr-un atelier de fabricare a tamplariei de aluminiu sau daca esti o persoana tehnica cu experienta in debitare, frezare, dornic de a invata.
  • Activitatea pe care o vei desfasura presupune un proces meticulos care cere mult calm, rabdare si dexteritate. De aceea este important sa fii atent la detalii si sa iti poti planifica eficient activitatea.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate.
  • Hala noua de productie dotata cu utilaje de ultima generatie.
  • Vei avea un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30, cu o jumatate de ora pauza de masa.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatii profesionale de durata.
  • Salariul net este negociabil in functie de experienta, incepand de la 3500 RON.
  • Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu echipamentele si utilajele precum si cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Vei manevra profilul de alunimiu corespunzator pe care il vei aseza pe magazinul de incarcare al masinii si vei supraveghea toti pasii necesari finalizarii produsului. Pe tot parcursul procesului te vei asigura ca sunt respectate toate specificatiile tehnice, iar produsul finit se incadreaza in parametrii de calitate cerute.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

 

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,

Echipa Media Market

Inginer chimist – Sectie Productie

Pentru cine recrutam:

Partenerii nostri fac parte dintr-un grup multinational si sunt activi pe piata din Romania din 2010. Ei sunt specializati in productia de metale neferoase. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de productie pentru fabrica din zona soselei de centura Pantelimon – Voluntari.

Ce asteptari au:

  • Orice experienta profesionala ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul cerut este sa fi trecut pragul unei sectii de productie (prin practica sau internship) si sa iti doresti sa profesezi in domeniul chimic/metalurgic.
  • Pentru a putea intelege complet si corect procesul de productie este important sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta, iar specializarea ta sa fie in domeniul chimiei industriale.
  • Dupa cum am precizat mai sus, partenerii nostri fac parte dintr-un grup multinational, asa ca nu ar strica daca te descurci decent sa comunici in limba engleza.
  • Lucrand intr-o sectie de productie cu flux continuu, este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti meticulos, organizat si ca reusesti sa vii cu solutii chiar si la cele mai imposibile probleme.
  • Avand in vedere ca nu se asteapta de la tine sa ai experienta in domeniu, partenerii nostri sunt dispusi sa te invete si sa te formeze. Tot ce au nevoie de la tine este sa vii inarmat cu rabdare si multa pofta de a invata.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate.
  • Fiind o sectie de productie cu flux continuu vei avea un program de lucru in 3 schimburi: 2 zile de dimineata, 2 zile dupa-amiaza, 2 zile de noapte urmate de 4 zile libere care sa iti dea timp sa te refaci si sa compenseze disconfortul creat.
  • Pеntru ca аccesul la fabrica nu e tocmai lа indemana iti vor asigura transportul de la/la locul de munca cu preluare de la statia de metrou Costin Georgian.
  • Contractul de munca se va incheia perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Pentru ca nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de proba pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun care sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa.
  • In perioada de formare, pachetul salarial net, compus din: salariu fix+ bonuri de masa, va fi de 4600 RON. Pe langa acesta vei primi o masa calda asigurata, iar pentru orele lucrate de noapte sau in zilele de sarbatori legale precum si pentru cele suplimentare vei primi sporuri aferente conform legislatiei in vigoare.
  • Ulterior pachetul tau salarial se va discuta in functie de implicarea si performanta ta.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Asa cum am precizat mai sus pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu tot procesul de productie precum si cu programele specifice si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.
  • Dupa perioada de formare vei urmari procesul de productie prin operarea programelor de proces si te vei asigura ca operatiile executate corect, corespund normelor de calitate si se incadreaza in temenele de finalizare.
  • Pentru ca lucrurile sa mearga snur te vei ocupa de pregatirea initiala a colegilor din subordine pe faze de productie, iar dupa, ii vei organiza si superviza in activitatile lor.
  • Fiind o sectie cu flux continuu este foarte important sa intervii la timp si eficient in solutionarea problemelor care apar. De asemenea va trebui sa identifici si sa propui solutii care sa te ajute sa preintampini eventuale probleme si care sa duca la optimizarea procesului de productie.
  • Participi la instructajul periodic de protectia muncii a personalului din subordine si al noilor angajati si te vei asigura ca sunt respectate toate aspectele privind siguranta la locul de munca.Pentru a fi sigur ca munca ta nu trece neobservata, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte zilnice de activitate si sa mentii permanent legatura cu Directorul de Productie.

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Customer Care Assistant – limba spaniola

  • Pentru cine recrutam:

Partenerii nostri, activi de peste 20 de ani pe piata din Romania, sunt specializati in acordarea de servicii de asistenta. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din Bucuresti, zona centrala.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 6 luni pe un post similar, daca la locurile de munca anterioare ai avut ocazia sa comunici in limba spaniola, clar esti ceea ce cautam.
  • Specificul activitatii implica comunicarea cu clienti externi, de aceea este necesar sa cunosti la un nivel avansat limba SPANIOLA. Pentru a putea gestiona cu succes orice situatie aparuta iti va fi util sa ai si ceva cunostinte de limba engleza.
  • Orice diploma de studii ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, insa, daca esti un adevarat maestru al comunicarii si gestionezi cu mult calm si rabdare relatiile din jurul tau, este tot ceea ce conteaza.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Daca performanta muncii tale este in stransa relatie cu confortul casei, dupa perioada de formare vei putea lucra in sistem hibrid.
  • Pentru a acoperi serviciul non-stop de asistenta oferit de companie vei avea un program de lucru in ture de cate 8 ore (de dimineata, dupa-amiaza si de noapte) recompensate, bineinteles, cu bonificatiile si zilele libere aferente conform legislatiei in vigoare.
  • Contractul de munca se va incheia pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Pentru perioada de inceput salariul de baza (compus din salariu fix+ bonuri de masa) va fi de 3600 RON. Ulterior, pe langa salariu, vei primi bonusuri de performanta, sporuri pentru turele de noapte sau de weekend, al 13-lea salariu, abonament medical privat si, atunci cand este cazul, plata orelor suplimentare.
  • Ei sunt dispusi sa te invete si sa te formeze, tot ce trebuie tu sa faci este sa vii inarmat cu rabdare si multa pofta de a invata.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Dupa cum am precizat mai sus vor folosi perioada de inceput pentru a te ajuta sa intelegi specificul activitatii precum si metodele si procedurile de lucru. In toata aceasta perioada un coleg va fi alaturi de tine si te va sprijini in activitatea ta.
  • Pentru a face ca lucrurile “sa mearga ca pe roate”, este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii partenerilor nostri depinde, uneori, de furnizarea corecta si la timp a documentelor si informatiilor necesare.
  • Vei receptiona apelurile telefonice de la clienti și vei prelua toate informatiile necesare care sa duca la finalizarea cu succes a apelului.
  • Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat vei transmite informatiile colegilor tai de departament si te vei asigura ca nevoile clientului sunt intelese si rezolvate in timp util.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Account Manager – echipamente medicale

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie. Cautam pentru ei un nou coleg care sa completeze echipa nationala de vanzari din zona MOLDOVA.
Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 2 ani in gestionarea relatiei cu clientii, de preferat din domeniul medical.
  • Specificul activitatii implica foarte multe deplasari in zonele de interes, de aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa conduci.
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca esti familiarizat cu sistemul de licitatii publice si esti un maestru al comunicarii este tot ce conteaza.
  • Pentru ca vei fi trimis la diverse traininguri si specializari ar fi bine daca te descurci decent sa comunici in limba engleza.
  • Vei lucra in regim home office iar asta presupune, pe langa faptul ca “nu iti sufla nimeni in ceafa”, sa iti planifici eficient activitatea, sa fii organizat si atent la detalii.

Iti vor oferi:

  • Vei avea un program de lucru de luni pana vineri insa, fiind vorba de un post de vanzari in regim home office, ai libertatea de a-ti stabili propriul interval orar care sa te ajute sa fii eficient in ceea ce faci.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop si telefon).
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix net este de 4000 RON, la care se adaugă un comision din licitatiile (SICAP) castigate cu ajutorul eforturilor tale.
  • Pe langa salariu vei primi bonuri de masa, iar in situatia in care deplasarile tale se prelungesc ti se va asigura diurna si cazare.
  • Pentru partenerii nostri pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri de specialitate care sa te ajute sa intelegi specificul echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Ti se va aloca o zona formata din cateva judete cu o baza de date de clienti (spitale, policlinci, centre medicale private) pe care sa o revigorezi si sa o dezvolti. Pentru perioada de inceput vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a prelua zona.
  • Vei gestiona in totalitate relatia cu clientii din zona ta pe care ii vei vizita periodic si ii vei informa cu privire la produsele/ echipamentele comercializate luand in calcul nevoile si cerintele acestora. In tot acest timp colegii din departamentul tehnic de ofertare vor pune umarul la treaba alaturi de tine.
  • Vei participa si te vei implica activ in tot procesul comercial, vei mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii si te vei asigura ca nevoile clientului sunt intelese si rezolvate in timp util.
  • Vei crea o punte intre client si departamentele interne ale companiei, ceea ce te va ajuta sa preintampini eventuale neintelegeri care sa duca la intreruperea colaborarii.
  • Cu toate ca esti lasat “de capul tau” in planificarea activitatii, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa menti permanent legatura cu Directorul de Vanzari.
  • Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de companie, este indicat ca din cand in cand “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea recomanda mai eficient produsele si serviciile din portofoliu.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

 

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Manager Sucursala Iasi – profil tehnic

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, companie multinationala, sunt specializati in instalarea, intretinerea si modernizarea ascensoarelor si a scarilor rulante. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru sucursala din Iasi.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 2 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu coordonarea unei echipe de vanzari/service in domeniul tehnic/ constructii sau cu profil asemanator ca al partenerilor nostri este cu atat mai bine.
  • Pentru a putea intelege complet si corect specificul activitatii este important sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta, iar specializarea ta de baza sa fie una de natura tehnica.
  • Activitatea ta se bazeaza pe folosirea bazei de date de clienti, de aceea este necesar sa te descurci decent in utilizarea unui soft tip CRM.
  • Pentru ca vei primi masina de serviciu este necesar sa ai permis auto categoria B.
  • Dupa cum am precizat mai sus partenerii nostri sunt o companie multinationala, prin urmare este necesar sa fii un bun cunoscator al limbii engleze.
  • Avand in vedere ca vei coordona activitatea sucursalei este important sa fii meticulos, organizat, atent la detalii si sa iti poti planifica eficient activitatea.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu un program de lucru de L-V, de la 07:30-16:00.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului (laptop si telefon).
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile. Vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in companie.
  • Salariul fix BRUT este de 10.000 RON. Pe langa salariu vei primi bonus de performanta anual, bonuri de masa in valoare de 600 RON si al 13-lea salariu in doua transe – la Paste si la Craciun.
  • Pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este foarte importanta, de aceea, pentru a-ti face treaba in cunostinta de cauza, te vor sprijini in a te familiariza si a tine pasul cu dinamica tehnologiei din aria ta de competenta.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Vei coordona activitatea de service si modernizare ascensoare si scari rulante a sucursalei precum si alocarea optima a resurselor in vederea realizarii obiectivelor stabilite.
  • Pentru ca activitatea sucursalei sa mearga “snur” te vei implica in instruirea, organizarea si supervizarea activitatilor tehnice, comerciale si de suport.
  • Vei face echipa cu colegii din subordine pe care ii vei coordona si directiona in activitatile lor, iar atunci cand situatia o cere te vei deplasa pe teren pentru a putea sa preintampini eventuale neintelegeri.
  • Vei participa si te vei implica activ in tot procesul comercial de la contactarea clientilor, intocmirea devizelor, pana la finalizarea vanzarii. Ulterior vei mentine legatura cu acestia atat pentru fidelizarea lor cat si pentru a obtine eventuale noi colaborari.
  • Hai sa iti explicam la ce iti vor folosi cunostintele tehnice: pe langa faptul ca te vor ajuta sa intelegi problemele cu care se confrunta colegii tai tehnicieni, te vor sprijini si in comunicarea cu clientii ceea ce iti va permite sa iti faci treaba bine si pana la capat.
  • Cu toate ca esti lasat “de capul tau” in planificarea activitatii, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa mentii permanent legatura cu Directorul Regional.
  • Pentru a sti pe unde se afla in piata produsele comercializate de companie, este indicat ca din cand in cand “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea promova mai eficient produsele si serviciile.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Tehnician operator – utilaj personalizare sticla

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productie sticla si geam termopan. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de productie din zona Popesti Leordeni.

Ce asteptari au:

  • Orice experienta de munca ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi lucrat cel putin 6 luni in programul AutoCAD 2D. Reprezinta un avantaj daca ai ceva cunostinte de Adobe Ilustrator sau Corel.
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca in activitatile tale “te-ai impiedicat” de AutoCad si ai descoperit ca iti place sa lucrezi in el, clar esti ceea ce cautam.
  • Activitatea pe care o vei desfasura implica, pe langa atentie si rabdare, si multa creativitate. Este un mare avantaj daca prietenii tai spun despre tine ca esti o persoana creativa care reuseste sa faca din cele mai simple lucruri ceva deosebit.
  • Sa fii organizat, atent la detalii si sa iti poti planifica eficient activitatea.
  • Ei sunt dispusi sa te invete si sa te formeze insa asteapta de la tine sa vii inarmat cu rabdare si cu multa pofta de a invata.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate.
  • Vei avea un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30, cu o jumatate de ora pauza de masa.
  • Pеntru ca аccesul la fabrica nu e tocmai lа indemana, iar situatia actuala impune anumite precautii, iti vor asigura transportul- vei fi preluat de colegii care locuiesc in zona ta.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatii profesionale de durata.
  • Salariul net in perioada de proba este de 3150 RON.
  • Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu echipamentele si utilajele precum si cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:
  • Daca stii ca nu poti sa stai locului prea mult timp atunci postul nu e pentru tine deoarece activitatea ta principala este de a gestiona si supraveghea tot procesul de personalizare al sticlei/oglinzilor. Este un proces meticulos si care cere mult calm, rabdare si dexteritate.
  • Asa cum am precizat si mai sus, pentru perioada de inceput ti se va asigura pregatirea si instruirea necesara manevrarii echipamentului cu care vei lucra.
  • Vei prelua comenzile de la Directorul de Productie si te vei ocupa de toti pasii necesari personalizarii produsului. Vei alege sticla/oglinda potrivita si vei folosi echipamentul din dotare (Cutter Ploter) pentru a realiza modelul.
  • Te vei asigura ca sunt respectate toate specificatiile tehnice, iar produsul finit se incadreaza in parametrii de calitate ceruti.Hai sa iti explicam la ce iti va folosi creativitatea: pe langa faptul ca te te va ajuta sa intelegi procesul de presonalizare al sticlei, vei fi incurajat si sprijinit in a crea modele noi. De cele mai multe ori vei primi modelul de la clientii insa, daca este cazul, poti sugera modificari care sa ridice calitatea produsul final.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Contabil

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostrii sunt specializati in vanzarea de autoturisme, piese de schimb si asigurarea de servicii de garantie si post garantie. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru biroul din zona Militari.

Ce asteptari au:

  • Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca experienta ta (minim 2 ani) are legatura cu contabilitatea serviciilor si/sau al comertului.
  • Este necesar sa stapanesti tainele unui soft de contabilitate, partenerii nostri dispun de un program de contabilitate personalizat.
  • Pentru a-ti face treaba in cuostinta de cauza este necesar sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta in domeniul economic si sa iti placa sa te “joci” cu cifrele. Daca esti sau urmeaza sa fii si membru CECAR clar esti ceea ce cautam.
  • Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii pe care o desfasori depinde, uneori, de obtinerea corecta si la timp a documentelor contabile necesare.
  • Partenerii nostri vor aprecia daca esti o persoana care, fara prea mult efort, reuseste sa ii determine pe ceilalti sa ii ofere suportul necesar.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu un program de lucru de L-V, de la 08:00-17:00, cu o ora pauza de masa.
  • Contract de munca este pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul net se va negocia intre 5000 si 6000 RON, in functie de experienta ta si de abilitatile tale. Dupa perioada de formare, pe langa salariu, munca si implicarea ta va fi recompensata cu bonusuri periodice.
  • Pentru ca nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi tot sprijinul de care dispun sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date sensibile prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii.
  • Vei face inregistrari contabile in softul de contabilitate, vei elabora balantele de verificare si situatii financiare anuale si te vei asigura ca sunt corecte si conforme.
  • Vei intocmi registrele contabile si fiscale obligatorii; situatii si rapoarte specifice domeniului financiar-contabil si de asemenea declaratii fiscale lunare, trimestriale si anuale;
  • Fiind un domeniu vital este imprortant sa te informezi si sa fii mereu la zi cu schimbarile legislative din aria ta de competenta.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

 

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 23 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes!
Echipa Media Market

Tehnician – Montaj Ascensoare

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania de mai mult de 20 de ani, sunt specializati in instalarea, intretinerea si modernizarea ascensoarelor de persoane si marfa. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de montaj pentru sucursala din Bucuresti.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an in domeniul electromecanic/ electrotehnic/ electric, iar daca la locurile de munca anterioare te-ai ocupat de intretinerea/montarea de utilaje si echipamente, clar esti ceea ce cautam.
  • Pentru a putea sa descifrezi documente specifice, scheme de circuite, diagrame sau manuale tehnice, ar fi indicat sa ai la baza o pregatire teoretica pe masura in domeniul electrotehnic /electromecanic sau electric
  • Specificul activitatii implica deplasari in teren, prin urmare este necesar sa ai permis auto categoria B.Partenerii nostrii vor aprecia mult daca esti un om de echipa care reuseste, fara prea mult efort, sa-i determine pe cei din jur sa-i ofere sprijinul necesar.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate.
  • Vei avea un program de lucru de L-V, de la 07:30-16:00, cu 30 minute pauza de masa. Fiind un post ce presupune deplasarea la beneficiari vei avea o masina la dispozitie care sa te ajute, iar in cazul in care interventia depaseste programul tau de lucru vei fi platit suplimentar.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile. Vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.
  • Salariul fix BRUT este de 5300 RON. Pe langa salariu vei primi bonusuri de performanta, plata orelor suplimentare, bonuri de masa in valoare de 400 RON si al 13-lea salariu in doua transe – la Paste si la Craciun.
  • Pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este foarte importanta, de aceea, pentru a-ti face treaba in cunostinta de cauza, te vor sprijini in a te familiariza si a tine pasul cu dimanica tehnologiei din aria ta de competenta.

Cum va arata ziua ta de munca:

Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

  • Asa cum am spus si mai sus te vei deplasa, impreuna cu un coleg, acolo unde sunt solicitari de montare ascensoare/ platforme. Daca numai ideea de a fi la inaltime iti provoaca un gol in stomac, acest job nu este pentru tine deoarece presupune si munca pe verticala.
  • Vei urma toti pasii necesari montarii ascensoarelor / platformelor: incepand cu respectarea planului de montaj si a tehnologiei producatorului, incadrarea in termenele stabilite si pana la punerea in functiune, asigurandu-te ca acestea sunt conform standardelor si in parametrii optimi.
  • Pentru ca, uneori, “planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ”, vei comunica cu superiorul direct caruia ii vei prezenta problemele aparute si eventualele solutii pentru remedierea acestora.
  • Pe durata executarii montajului vei respecta in permanenta normele de siguranta si sanatate in munca si, pentru a evita sa te trezesti cu “piese de rezerva” neplanificate, vei gestiona corect si corespunzator resursele, materialele si componentele de ascensor.
  • Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat, colegii din departamentul tehnic si logistic iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie.

 

 

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 23 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes!
Echipa Media Market