Contabil

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostrii, activi pe piata din Romania din 2017, sunt specializati in servicii de contabilitate. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru biroul din zona Dristor.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de min 2 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu firme cu profil asemanator este cu atat mai bine.
  • Sa stapanesti toate tainele programului de contabilitate SAGA, iar daca te “misti prin el ca pestele in apa” clar esti ceea ce cautam.
  • Sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta in domeniul economic si sa iti placa sa te “joci ” cu cifrele.
  • Stim cat de vitala este pentru activitatea pe care o desfasori, obtinerea de date contabile corecte si la timp, de aceea partenerii nostrii vor aprecia mult daca esti un om de echipa care reuseste, fara prea mult efort, sa determine pe cei din jur sa-i ofere sprijinul necesar finalizarii unui dosar de contabilitate. Pentru asta este important sa faci echipa atat cu colegii din departament cat si cu clientii din portofoliu.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu un program de lucru flexibil de 8 ore pe zi, de L-V.
  • Intr-un domeniu atat de strict putina flexibilitate nu strica, asa ca fa-ti propiul interval orar de munca care sa se muleze pe nevoile si preferintele tale.
  • Contract de munca este pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul net se va negocia de la un minim 3500 RON in functie de experienta ta si de abilitatile tale.
  • Pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este foarte importanta, de aceea vei avea acces la un portofoliu variat de clienti cu activitati in domeniul serviciilor, comert si productie, cu tranzactii economice nationale si internationale.
  • Vei primi tot suportul necesar din partea managerului societatii.

Cum va arata ziua ta de munca:
Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

  • Introducerea datelor contabile intra in sarcina colegilor tai juniori, acest lucru iti va permite tie sa faci ce stii tu mai bine, si anume verificarea evidentelor contabile si realizarea operatiunilor financiar- contabile ale societatilor;
  • Vei elabora balantele de verificare si situatii financiare anuale;
  • Vei intocmi registrele contabile si fiscale obligatorii; situatii si rapoarte specifice domeniului financiar-contabil si de asemenea declaratii fiscale lunare, trimestriale si anuale;
  • Asa cum am precizat mai sus vei face echipa cu clientii firmei cu care vei colabora atat pentru obtinerea informatiilor necesare desfasurarii activitatii cat si pentru a-I consilia in problemele sau riscurile fiscale identificate si a-I ajuta in procesul de optimizare fiscala.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Tehnician Electromecanic – Montaj Ascensoare

  • Pentru cine recrutam:

Partenerii nostri, activi pe piata din Romania de mai mult de 20 de ani, sunt specializati in instalarea, intretinerea si modernizarea ascensoarelor de persoane si marfa. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de montaj pentru sucursala din Bucuresti.

  • Ce asteptari au:

Sa ai o experienta de minim 1 an in domeniul electromecanic/ electrotehnic/ electric, iar daca la locurile de munca anterioare te-ai ocupat de intretinerea/montarea de utilaje si echipamente, clar esti ceea ce cautam.

Pentru a putea sa descifrezi documente specifice, scheme de circuite, diagrame sau manuale tehnice, ar fi indicat sa ai la baza o pregatire teoretica pe masura in domeniul electrotehnic /electromecanic sau electric

Specificul activitatii implica deplasari in teren, prin urmare este necesar sa ai permis auto categoria B.

Partenerii nostrii vor aprecia mult daca esti un om de echipa care reuseste, fara prea mult efort, sa-i determine pe cei din jur sa-i ofere sprijinul necesar.

  • Iti vor oferi:

Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate.

Vei avea un program de lucru de L-V, de la 07:30-16:00, cu 30 minute pauza de masa. Fiind un post ce presupune deplasarea la beneficiari vei avea o masina la dispozitie care sa te ajute, iar in cazul in care interventia depaseste programul tau de lucru vei fi platit suplimentar.

Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile. Vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.

Salariul fix NET este de 3000 RON. Pe langa salariu vei primi bonusuri de performanta, plata orelor suplimentare, bonuri de masa in valoare de 250 RON si al 13-lea salariu in doua transe – la Paste si la Craciun.

Pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este foarte importanta, de aceea, pentru a-ti face treaba in cunostinta de cauza, te vor sprijini in a te familiariza si a tine pasul cu dimanica tehnologiei din aria ta de competenta.

  • Cum va arata ziua ta de munca:

Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

Asa cum am spus si mai sus te vei deplasa, impreuna cu un coleg, acolo unde sunt solicitari de montare ascensoare/ platforme. Daca numai ideea de a fi la inaltime iti provoaca un gol in stomac, acest job nu este pentru tine deoarece presupune si munca pe verticala.

Vei urma toti pasii necesari montarii ascensoarelor / platformelor: incepand cu respectarea planului de montaj si a tehnologiei producatorului, incadrarea in termenele stabilite si pana la punerea in functiune, asigurandu-te ca acestea sunt conform standardelor si in parametrii optimi.

Pentru ca, uneori, “planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ”, vei comunica cu superiorul direct caruia ii vei prezenta problemele aparute si eventualele solutii pentru remedierea acestora.

Pe durata executarii montajului vei respecta in permanenta normele de siguranta si sanatate in munca si, pentru a evita sa te trezesti cu “piese de rezerva” neplanificate, vei gestiona corect si corespunzator resursele, materialele si componentele de ascensor.

Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat, colegii din departamentul tehnic si logistic iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie.

 

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Asistent livrari

  • Pentru cine recrutam:

Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productie sticla si geam termopan. Cautam pentru ei un nou membru al echipei administrative pentru sediul din zona Popesti Leordeni.

  • Ce asteptari au:

Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experienta ta are legatura cu domeniul logistic/ depozit / livrari este cu atat mai bine.

Ar fi minunat daca la locurile de munca anterioare ai intocmit diverse situatii/ rapoarte in programul Excel si esti deja familiarizat cu el.

Ajuta daca esti licentiat, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca pregatirea si experienta ta au legatura cu domeniul logistic si/sau transporturi este tot ceea ce conteaza.

Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

  • Iti vor oferi:

Conditii de munca moderne cu un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30.

Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.

Salariul fix net este de 3000 RON.

In perioada de inceput iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.

  • Cum va arata ziua ta de munca:

Vei prelua de la colegii din productie comenzile finalizate (tamplarie PVC si sticla) si te vei ocupa de pregatirea si livrarea produselor din depozit catre clientii firmei.

Pentru a fi sigur ca toate lucrurile “merg ca pe roate” vei acorda suport sefului de departament in organizarea livrarilor, in coordonarea activitatii soferilor si te vei asigura ca marfa din depozit este pregatita pentru livrare, iar documentele de insotire a marfii sunt corecte si conforme.

In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Administrator magazin on-line

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productie tamplarie PVC / ALUMINIU, sticla securizata si geam termoizolant. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru biroul din zona Berceni.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 2 ani in dezvoltarea si intretinerea unui website. Daca intelegi dinamica si stapanesti secretele administrarii unui magazine on-line, iar acronimele PPC, SEO, FTP, CMS nu reprezinta pentru tine nici un mister, clar esti ceea ce cautam.
  • Pentru a putea sa iti desfasori activitatea in cunostinta de cauza este necesar sa fii maestru in utilizarea unui PC si al programului Excel, iar in mediul on line te simti „ca pestele in apa”.
  • Orice diploma de studii ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
  • Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii tale depinde, uneori, de obtinerea corecta si la timp a informatiilor necesare.
  • Dupa cum bine stii mediul online este intr-o continua miscare si dezvoltare, de aceea vei trebui sa te informezi constant si sa tii pasul cu noutatile si tendintele din aria ta de competenta.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Vei avea un programul de lucru de L-V de la 08:30-16:30.
  • Cu toate ca activitatea ta este in mediul online este necesara prezenta ta fizica la sediul companiei. De aceea iti vor asigura transportul la/ de la locul de munca – vei fi preluat de colegii care locuiesc in zona ta.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix NET va fi cuprins intre 1000 si 1200 EURO, in functie de experienta si abilitatile tale.
  • In perioada de inceput iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Te vei ocupa de toate aspecte necesare administrarii unui magazine on line de la crearea si update de continut, update produse, promotii, pana la testerea si sa implementarea de noi functionalitati ale website-ului. Te vei ingriji ca informatiile de pe site sa fie corecte, complete si corespund cerintelor mediului online.
  • Vei gestiona sursele de trafic pe site si vei stabili indicatori de performanta privind calitatea serviciilor oferite clientilor si nivelul lor de satisfactie.
  • Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat vei mentine permanent legatura cu partenerii colaboratori (agentia de hosting / development / SEO / SEM) si ii vei sprijini in toate operatiunile de optimizare a site-ului: functionare / imbunatatire, campanii de promovare, monitorizare indicatori de performanta / trafic.Fiind un magazin in mediul online este foarte important sa intervi la timp si eficient in solutionarea problemelor care apar. De asemenea va trebui sa identifici si sa propui solutii care sa duca la atingerea obiectivelor propuse (vanzari, conversii, engagement).
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

FRONT DESK OFFICER- studii medii/ student

  • Pentru cine recrutam:
  • Partenerii nostri sunt activi pe piata din Romania din 2001. Ei sunt specializati (in acordarea de servicii)pe sectorul wellness, avand o intreaga paleta de activitati sportive in portofoliu. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona lacului TEI.
  • Ce asteptari au:
  • Deoarece vei petrece mare parte din timpul de lucru interactionand cu membrii clubului, comunicarea trebuie sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles aceasta sa fie insotita si de ceva empatie, receptivitate si rabdare.
  • Orice experienta din domeniul secretariat/ receptie este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii si sa stii sa utilizezi un calculator.
  • Pentru ca uneori este necesar sa comunici in limba engleza ar fi minunat daca nivelul tau de engleza se afla intr-o zona acceptabila.
  • Preluand de la membri clubului date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si discret.
  • Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii partenerilor nostri depinde de furnizarea corecta si la timp a informatiilor necesare.

 

  • Iti vor oferi:
  • Conditii de munca decente, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate.
  • Vei avea un program de lucru in ture: doua zile tura de dimineata, doua zile tura de dupa-amiaza urmate de doua zile libere. Turele sunt concepute astfel incat sa fie acoperit in intregime programul clubului (L-V 06:00-23:00, S-D: 08:00-22:00).
  • Contractul de munca este pe perioada nedeterminata ,cu o perioada de proba de 90 de zile, care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul BRUT va cuprins intre 3500 RON si 4400 RON + bonuri de masa in valoare de 400 RON.
  • Pentru ca nu tin sa ai experienta si nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de proba pentru a-ti oferi tot suportul lor, care sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa, in toata aceasta perioada urmand a fi platit.
  • Cum va arata ziua ta de munca:
  • Cum “fiecare bordei are propriul obicei”, va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date sensibile prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii;
  • Vei organiza partea de receptie si vei pastra in ordine atat spatiul de lucru cat si documentele primite.
  • Vei intampina membri clubului pe care ii vei ajuta sa obtina informatiile necesare, ii vei directiona catre zona lor de interes si, daca este cazul, ii vei ajuta sa completeze/ actualizeze corect si complet documentele necesare inscrierii/ reinscrierii in club.
  • Te vei ocupa de incasarea contravalorii produselor si serviciilor si predarea acestora la final de tura.
  • Vei prelua apelurile telefonice si vei face rezervarile pentru masaje si tratamente pe care le vei transmite terapeutilor, informandu-i pe acestia si de eventualele modificari.
  • Pe parte administrativa te vei ocupa de gestionarea corespondentei si realizarea necesarului de birotica, papetarie si produse aflate la vanzare.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

 

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,

Echipa Media Market