Contabil primar

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2010, sunt specializati in furnizarea dе solutii si produse profesionale dе curatenie. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru sediul din zona Afumati.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu domeniul contabil si te poti descurca fara probleme sa lucrezi intr-un program de facturare/contabilitate clar esti ceea ce cautam;
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca pregatirea si experienta ta au legatura cu domeniul contabil si esti pasionat de cifre este tot ce conteaza;
  • Sa ai permis auto categoria B si sa iti placa sa conduci.
  • Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii pe care o desfasori depinde, uneori, de buna colaborarea cu celelalte departamente.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne cu un spatiu adecvat pentru munca solicitata. Program de lucru este de L-V, de la 08:00-17:00, cu o ora pauza de masa pentru a te si relaxa.
  • Salariul fix net este de 3000 RON, in plus ti se va deconta si costul aferent transportului de la/la locul de munca.
  • Pentru ca in timpul programului de lucru vei face deplasari in interes de serviciu, vei primi o masina care sa te ajute sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort.
  • Vei avea un contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Pentru ca nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi tot sprijinul de care dispun sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Vei face inregistrari contabile primare (registru de casa, facturi, chitante, bonuri, extrase lei/ valuta, plati, etc) in softul de contabilitate si te vei asigura ca sunt corecte si conforme. De asemenea, vei intocmi diverse documente contabile primare: facturi interne si externe, deconturi si te vei ocupa de plati si relatia on-line cu banca;
  • Te vei ocupa de mentinerea unei relatii bune cu firma de contabilitate si te vei asigura ca acestia primesc la timp si corect documentele contabile solicitate, urmand ca dupa ce primesti dosarul de contabilitate sa il arhivezi;
  • Este bine ca atunci cand incepi o treaba sa o duci pana la capat, de aceea te vei ocupa de urmarirea si verificarea incasarilor precum si de eliberarea documentelor justificative pentru acestea (chitante, bonuri fiscale);
  • Vei acorda suport colegilor tai din departamentul de vanzari atunci cand este nevoie, oferindu-le informatiile necesare legate de stocuri, preturi, etc.;
  • Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date sensibile prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Reprezentant Vanzari – produse profesionale de curatenie

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2010, sunt specializati in furnizarea dе solutii si produse profesionale dе curatenie. Cautam pentru ei un nou membru al echipei dе vanzari pentru Bucuresti (sediul companiei este în zona Afumati).

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experientă dе minim 2 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatură cu vanzarea dе produse si/sau servicii din domeniul HORECA sau cu profil asemanator ca al partenerilor nostri, clar esti ceea ce cautam.
  • Ajuta dacă esti mandrul posesor al unei diplome dе licenta, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
  • Specificul activitații implica foarte multe deplasari in teren dе aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa petreci timp in masina.
  • Avand in vedere ca vei avea destul dе multa libertate in a-ti planifica activitatea este un plus daca prietenii tai spun despre tine că esti responsabil, organizat si atent la detalii.

Iti vor oferi:

  • Vеi аveа un program de lucru de luni pana vineri de la 08:00 la 17:00, insa, fiind vorba de un post de vanzari, pot aparea mici fluctuatii ale programului.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop/tableta, telefon)
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Salariul fix net este de 2500 RON la care se adauga un comision din vanzari care iti ofera posibilitatea sa iti cresti salariul in functie de implicarea si determinarea ta, iar daca rezultatele tale sunt peste asteptari vei primi, suplimentar, un bonus de 2 ori pe an care sa recompenseze munca depusa.
  • Inca de la inceput vei primi o baza de date de clienti care te va ajuta sa-ti “intri in mana” si sa te adaptezi mai usor la regulile si politicile de vanzari ale companiei.
  • Pentru partenerii nostri pregatirea ai dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri care sa te ajute sa intelegi specificul produselor și echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Pe langa baza de date de clienti activi ti se va aloca o zona (va fi stabilita ulterior de comun acord) pe care sa o revigorezi si sa o dezvolti, clientii sunt din domeniul HORECA. Zona nu a fost acoperita in mod activ. Pentru perioada de inceput vei fi insotit pe teren de coleg, ceea ce te va ajuta sa te familiarizezi atat cu produsele comercializate cat si cu clientii si sa iti poti crea propria strategie de vanzari.
  • Pentru a te asigura ca toate lucrurile merg ca pe roate, te vei ocupa de obtinerea tuturor informatiilor necesare de la clienti si vei intocmi oferte personalizate care sa se muleze pe nevoile si specificatiile lor.
  • Este bine ca atunci cand incepi o treaba sa o duci pana la capat, iar pentru asta vei crea o punte intre client si departamentul de facturare si logistica al companiei, te vei implica in tot procesul vanzarii pana la finalizarea acestuia, iar dupa, vei mentine legatura cu clientii pentru a obtine eventuale noi colaborari.
  • Pentru a fi sigur ca munca ta nu trece neobservata, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa mentii permanent legatura cu superiorul direct.
  • Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de tine, este indicat, din cand in cand, “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea promova mai eficient produsele si serviciile.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Asistent administrativ – logistic

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productie sticla si geam termopan. Cautam pentru ei un nou membru al echipei administrative pentru sediul din zona Berceni.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experienta ta are legatura cu domeniul logistic/ transporturi este cu atat mai bine.
  • Ar fi minunat daca la locurile de munca anterioare ai intocmit diverse situatii/ rapoarte in programul Excel si esti deja familiarizat cu el.
  • Ajuta daca esti licentiat, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca pregatirea si experienta ta au legatura cu domeniul logistic si/sau transporturi este tot ceea ce conteaza.
  • Pentru ca masinile din parcul auto vor fi in grija ta este important sa ai permis auto categoria B si sa iti placa sa conduci.
  • Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne cu un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix net in perioada de proba va fi de 2600 RON. Dupa aceasta perioada, in functie de implicarea si determinarea ta, salariul fix va fi de 2800 RON.
  • In perioada de inceput iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Te vei ocupa de gestionarea masinilor din parcul auto (10 vehicule de transport si 30 autovehicule mici) si te vei asigura ca toate au documentele corespunzatoare, valabile si la zi.
  • Vei avea in vedere programarea si efectuarea revizilor tehnice periodice ale masinilor, astfel incat acestea sa se realizeze la timp respecand prevederile legale in vigoare. Pentru a putea cunoaste “ca-n palma” masinile aflate in grija ta va trebui sa tii evidenta reparatiilor efectuate.
  • Pentru a fi sigur ca toate lucrurile “merg ca pe roate” vei acorda suport sefului de departament in organizarea livrarilor, in coordonarea activitatii soferilor si te vei asigura ca marfa din depozit este pregatita pentru livrare, iar documentele de insotire a marfii sunt corecte si conforme.
  • Vei face verificarile necesare pentru a te asigura ca foile de parcurs primite corespund consumurilor declarate.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Asistent Gestiune

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productie sticla si geam termopan. Cautam pentru ei un nou membru care sa completeze echipa din depozitul aflat in zona Berceni.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 6 luni pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu gestiunea marfii este cu atat mai bine.
  • Sa fii familiarizat cu utilizarea unui PC, daca in activitatile tale “te-ai impiedicat” de un program de gestiune si ai incercat sa il descoperi, clar esti ceea ce cautam.
  • In cazul in care nu cunosti un program de gestiune ti se va oferi pregatirea necesara pentru a te adapta cu cele doua programe folosite.
  • Ei sunt dispusi sa te invete si sa te formeze insa asteapta de la tine sa vii inarmat cu rabdare si cu mult pofta de a invata.Lucrand intr-un depozit este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti meticulos, organizat si atent la detalii.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix net este de 2400 RON. Pe langa salariu ti se va deconta o parte din costul transportului.
  • Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu produsele comercializate, cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date si documente importante prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii.
  • Fiind mana dreapta a gestionarului vei face echipa cu acesta si il vei asista in activitatile din depozit: receptie marfa, pregatirea comenzilor, verificare status comenzi in program, aranjare produse, inventar.
  • Vei intocmi si emite documentele necesare de insotire a marfii: aviz si dispozitie de livrare, iar la final vei arhiva documentele transporturilor efectuate.
  • Vei pregati accesoriile aferente comenzilor ce urmeaza a fi livrate si te vei asigura ca toate sunt conforme si complete.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market