Inginer / Tehnician electromecanic – ascensoare – Constanta / Targu Mures

Pentru cine recrutam: 
Partenerii nostri cu sediu central in Bucuresti, doresc completarea echipei pentru sucursalele din Constanta si Targu-Mures, sunt activi pe piata din Romania si sunt specializati in instalarea, intretinerea si modernizarea ascensoarelor de persoane si marfa.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai minim 1 anexperienta pe un post similar de preferat in domeniul electromecanic/ electrotehnic/ electric.
  • Ai studii medii/ superioare in domeniul electrotehnic/electromecanic sau electric.
  • Ai permis auto categoria B, vei face deplasari in teren.
  • Te descurci sa folosesti o schema electrica.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

 

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul de baza BRUT va fi cuprins intre 4100-5400 RON.
  • Alte beneficii: bonuri de masa in valoare de 40 RON/zi lucrata, bonusuri de performanta conform grilei (se platesc suplimentar zilele pentru interventii, atingerea planului de mentenanta, ore suplimentare daca este cazul, etc.) masina pentru deplasari, al 13-lea salariu (50% de Craciun si 50% de Paste), asigurare privata de sanatate.
  • Programul de lucru este: L-V de la 08:00-16:30. Pentru a acoperi serviciul non-stop de asistenta si interventii oferit de companie, este necesar sa ramai disponibil dupa orele de program, prin rotatie cu colegii tai, in cazul in care este nevoie de interventii.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.

   Schita zilei de munca:

  • Avand in vedere ca obiectul muncii tale il reprezinta reparatia/intretinerea de ascensoare, te vei deplasa la interventii si vei incerca, pe cat se poate, sa remediezi problema aparuta.
  • In situatia in care in cabina ascensorului se afla persoane, vei interveni si vei asigura evacuarea lor in conditii de siguranta.
  • Vei comunica in permanenta cu superiorul direct caruia ii vei prezenta problemele aparute si eventualele solutii pentru remedierea acestora.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Asistent comercial

Pentru cine recrutam: 
Partenerii nostri au sediul in zona Militari (statia de merou Pacii), sunt activi pe piata din Romania si sunt specializati in vanzarea de autoturisme, piese de schimb si asigurarea de servicii de garantie si post garantie.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai minim 1 an experienta pe un post similar de preferat in domeniul administrativ-back office sau comercial.
  • Ai studii medii/ superioare.
  • Te descurci acceptabil in utilizarea unui calculator (word, e-mail, internet).
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si iti place sa lucrezi in echipa.

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix net se va discuta intre 4000 si 5000 RON.
  • Programul de lucru este: L-V de la 08:00 la 17:00, cu o ora pauza de masa.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.

Schita zilei de munca:

  • Vei face echipa cu colegii tai din departamentul de vanzari pe care ii vei sprijini in tot procesul comercial de la preluarea si verificarea cererilor, la verificarea stocurilor si efectuarea comenzilor si pana la predarea autovehiculelor catre client fisele de calitate VN completate si semnate de Client
  • Te vei ocupa de intocmirea dosarului de comanda, vei prelua documentele de la client pe care le vei verifica asigurandu-te ca sunt corecte si conforme, vei completa toate formularele necesare ca dosarul sa fie complet.
  • Vei planifica livrarile si vei pregati toate documentele necesare pantru ca masina sa poata fi preluata de client: factura, autorizatia provizorie de circulatie.
  • Vei verifica situatia livrarilor, iar atunci situatia o cere vei interveni astfel incat intarzierile aparute sa fie cat mai scurte.

 

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Inginer chimist debutant – Sectie Productie

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri fac parte dintr-un grup multinational si sunt activi pe piata din Romania din 2010. ︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Ei sunt specializati in productia de metale neferoase. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de productie pentru fabrica din zona soselei de centura Pantelimon – Voluntari.

Ce asteptari au:

  • Orice experienta profesionala ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul cerut este sa fi trecut pragul unei sectii de productie (prin practica sau internship) si sa iti doresti sa profesezi in domeniul chimic/metalurgic.
  • Pentru a putea intelege complet si corect procesul de productie este important sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta, iar specializarea ta sa fie in domeniul chimiei industriale / metalurgie.
  • Dupa cum am precizat mai sus, partenerii nostri fac parte dintr-un grup multinational, asa ca nu ar strica daca te descurci decent sa comunici in limba engleza.
  • Lucrand intr-o sectie de productie cu flux continuu, este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti meticulos, organizat si ca reusesti sa vii cu solutii chiar si la cele mai imposibile probleme.
  • Avand in vedere ca nu se asteapta de la tine sa ai experienta in domeniu, partenerii nostri sunt dispusi sa te invete si sa te formeze. Tot ce au nevoie de la tine este sa vii inarmat cu rabdare si multa pofta de a invata.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate.
  • Fiind o sectie de ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄productie cu flux continuu vei avea un program de lucru in 3 schimburi: 2 zile de dimineata, 2 zile dupa-amiaza, 2 zile de noapte urmate de 4 zile libere care sa iti dea timp sa te refaci si sa compenseze disconfortul creat.
  • Pеntru ca аccesul la fabrica nu e tocmai lа indemana iti vor asigura transportul de la/la locul de munca cu preluare de la statia de metrou Costin Georgian.
  • Contractul de munca se va incheia perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Pentru ca nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de proba pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun care sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa.
  • In perioada de formare, pachetul salarial net, compus din: salariu fix+ bonuri de masa, va fi de 4700 RON. Pe langa acesta vei primi o masa calda asigurata, iar pentru orele lucrate de noapte sau in zilele de sarbatori legale precum si pentru cele suplimentare vei primi sporuri aferente conform legislatiei in vigoare.
  • Ulterior pachetul tau salarial se va discuta in functie de implicarea si performanta ta.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Asa cum am precizat mai sus pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu tot procesul de productie precum si cu programele specifice si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.
  • Dupa perioada de formare vei urmari procesul de productie prin operarea programelor de proces si te vei asigura ca operatiile executate corect, corespund normelor de calitate si se incadreaza in temenele de finalizare.
  • Pentru ca lucrurile sa mearga snur te vei ocupa de pregatirea initiala a colegilor din subordine pe faze de productie, iar dupa, ii vei organiza si superviza in activitatile lor.
  • Fiind o sectie cu flux continuu este foarte important sa intervii la timp si eficient in solutionarea problemelor care apar. De asemenea va trebui sa identifici si sa propui solutii care sa te ajute sa preintampini eventuale probleme si care sa duca la optimizarea procesului de productie.
  • Participi la instructajul periodic de protectia muncii a personalului din subordine si al noilor angajati si te vei asigura ca sunt respectate toate aspectele privind siguranta la locul de munca.Pentru a fi sigur ca munca ta nu trece neobservata, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte zilnice de activitate si sa mentii permanent legatura cu Directorul de Productie.

 

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Sef de tura – parc de distractii

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, companie multinationala, sunt prezenti pe piata din Romania din 2021 in doua locatii (Park Lake ︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎si Lujerului), si sunt specializati in oferirea servicii de sport si de agrement (parc de distractii).

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, de preferat in coordonarea unei echipe din domeniul: ospitalitatii/ evenimente/ horeca.
  • Ai minim studii medii absolvite.
  • Cunosti limba engleza peste nivel mediu, aceasta conditie este obligatorie.
  • Te descurci decent in utilizarea unui calculator (word, Excel e-mail, internet).
  • Esti organizat, atent la detalii si iti planifici eficient activitatea.

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul NET va fi de 4000 RON.
  • Alte beneficii: bonuri de masa in valoare de ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀15 lei/zi, bonus lunar de 200 RON.
  • Programul de lucru: se lucreaza in ture de cate 2 zile de la 10:00 la 22:00- in perioada vacantelor scolare si respectiv de la 12:00 la 21:00- in timpul scolii, urmate de 2 zile libere.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Pentru perioada de inceput vei primi tot suportul de care ai nevoie pentru a te adapta la specificul activitatii.

Schita zilei de munca:

  • Vei organiza, coordona si monitoriza activitatea colegilor din tura (6 persoane) asigurandu-te ca sunt respactate atat standardele si procedurile de lucru cat si normele de siguranta si calitate.
  • Vei participa activ, alaturi de colegii tai, in tot ce presupune interactiunea cu oaspetii: de la gestionarea rezervarilor, primirea si informarea oaspetilor, pana la servirea si la solutionarea unor probleme sau nemultumiri.
  • Vei gestiona fluxul de numerar de pe tura ta, te vei ocupa de deschiderea/ inchiderea caselor de marcat, de intocmirea monetarului si securizarea banilor.
  • Te vei ocupa de intocmirea necesarului pentru evenimentele desfasurate pe tura ta, pe care o vei preda superiorului in vederea verificarii si aprobarii. Ulterior vei avea in vedere gestionarea optima a resurselor avand ca scop realizarea obiectivelor stabilite.
  • Vei monitoriza starea echipamentelor, aparatelor de joaca si te vei asigura permanent ca acestea functioneaza conform standardelor cerute si in parametrii optimi si de siguranta.
  • Vei intocmi rapoarte de activitate atat in Excel cat si in softul dedicat si vei mentine legatura cu superiorul direct.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Customer Support – Inbound Limba Engleza (partial remote)

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri au sediul in zona Piata Universitatii, sunt activi pe piata din Romania din 2001 si ︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai o experienta de minim 6 luni, de preferat in domeniul customer service, call-center.
  • Ai cel putin diploma de bacalaureat.
  • Stapanesti foarte bine limba engleza, mare parte din timp vei comunica in engleza.Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.

Conditiile de angajare sunt:

  • In primele 3 luni pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀︁performanta) este de 3500 RON, dupa care va creste la 3840 RON.
  • Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu.
  • Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata sau de dupa-amiaza. O data la 8 saptamani vei lucra 5 zile in tura de noapte, urmate de 5 zile libere.
  • Dupa perioada de proba vei putea lucra de acasa in turele de noapte sau de weekend, si de asemenea 3 zile/saptamana in turele de zi.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te adapta: o persoana desemnata care sa te indrume, training pentru intelegerea activitatii si a procedurilor de lucru.

Schita zilei de munca:

  • Vei prelua apeluri telefonice din partea clientilor si le vei acorda suport in vederea solutionarii sesizarilor cu privire la politele de asigurari;
  • Vei prelua si gestiona intrebarile si reclamatiile clientilor straduindu-te sa rezolvi prompt situatiile aparute;
  • Vei urma toti pasii necesari solutionarii dosarului de asistenta: incepand cu deschiderea dosarului in sistemul informatic propriu, verficarea si inregistrarea documentelor, contactarea furnizorilor de servicii si transmiterea de comenzi, transmiterea de garantari de plata, pana la finalizarea procesului de asistenta.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Inginer vanzari – tubulatura textila HVAC

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri au sediul in zona REPUBLICA, sunt activi pe piata din Romania din 1993 si sunt ︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎specializati in oferirea de produse si servicii in domeniul ventilatiei (HVAC).

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai o experienta de minim 2 ani in gestionarea relatiei comerciale cu clientii, de preferat in domeniul HVAC.
  • Ai permis auto categoria B – vei face deplasari in zonele de interes.
  • Ai studii tehnice superioare de preferat in domeniul Instalatii/ Energetica/ Politehnica.
  • Cunosti limba engleza– vei primi documentatii tehnice ale produselor in engleza.
  • Sa poti utiliza cu succes pachetul MS Office si ai cunostinte de AUTOCAD.
  • Esti organizat, atent la detalii si iti planifici eficient activitatea.
  • Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual.
  • Cunoașterea termenilor tehnici specifici în română și engleză
  • Dorința de a învăța noi tehnologii.

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix net este de 5500 RON + bonuri de masa 700 RON.
  • Comision conform ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀grilei din proiectele finalizate cu ajutorul eforturilor tale.
  • Program de lucru: de luni pana vineri de la 8:00 la 16:00.
  • Vei avea o masina la dispozitie pentru deplasari si tehnologia necesara postului (laptop si telefon).
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu produsele comercializate, cu clientii si cu politica de vanzari.

Schita zilei de munca:

  • Vei gestiona in totalitate relatia comerciala cu clientii companiei, pe care ii vei contacta/vizita periodic si ii vei informa cu privire la produsele/ echipamentele comercializate.
  • Te vei implica activ in tot procesul vanzarii incepand cu consilierea clientilor, preluarea corecta a informatiilor de la acestia, realizarea de oferte tehnice in softul specializat si pana la asistenta in santier pentru punerea in functiune a produselor/ echipamentelor comercializate. Ulterior vei mentine legatura cu acestia in vederea obtinerii de noi colaborari.
  • Vei sustine colaborarea cu departamentele interne din companie pentru succesul proiectelor.
  • Vei acorda suport tehnic de la birou sau in alte locatii pentru relevee, masuratori.
  • Vei participa la cresterea vizibilitatii companiei prin cat mai multe canale, in special in mediul on-line.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Operator centru comanda – sectie chimica

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, companie multinationala, au fabrica in zona PANTELIMON, sunt activi pe piata din Romania din ︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎2010 si sunt specializati in prelucrarea de metale neferoase.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai minum 1 an experienta pe un post similar (productie), de preferat in domeniul chimic.
  • Te descurci decent in utilizarea unui calculator (word, e-mail, internet).
  • Ai absolvite studii tehnice.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

Conditiile de angajare sunt:

  • Pachetul salarial de baza (compus din: salariu fix + bonuri de masa + sporuri) va ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀fi de 5000 RON.
  • Alte beneficii: o masa calda/tura, sporuri pentru zilele lucrate noaptea, zile de weekend sau sarbatori legale.
  • Transport asigurat de la/la statia de metrou Costin Georgian.
  • Programul de lucru este organizat in 3 schimburi, flux continuu. In fiecare luna se vor lucra orele legale de munca.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.

Schita zilei de munca:

  • Vei coordona si supraveghea fluxurile tehnologice din productie cu ajutorul comenzilor de pe panourile camerei de comanda.
  • Te vei informa despre rolul si functiile utilajelor pentru buna interpretare a parametrilor din timpul functionarii si optimizarea procesului de productie.
  • Vei porni/opri fluxurile tehnologice de productie si le vei monitoriza din camera de comanda.
  • Vei intocmi rapoarte de activitate cu privire la cantitatile descarcate/ incarcate, cat si la defectiunile/ problemele aparute, pe care le vei transmite Directorului de productie.
  • Vei tine legatura in permanenta cu colegii din sectie pe care ii vei directiona in activitatea de productie.
  • Vei mentine permanent legatura cu seful departamentului de mentenanta pentru preintampinarea / rezolvarea problemelor tehnice.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Specialist Mentenanta-Service echipamente medicale

Pentru cine recrutam: 
Partenerii nostri au sediul in zona Berceni (metrou: Piata Sudului), sunt activi pe piata din Romania din 2007 si sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai cunostinte avansate in tehnică electronică/ electrică/ IT hardware și software.
  • Ai studii de specialitate in domeniul electric/electronic/ electromecanic/ automatizari.
  • Ai permis auto categoria B – vei face multe deplasari.
  • Te descurci acceptabil in folosirea limbii engleze.
  • Ai dezvoltat abilitati de folosire a instrumentelor de diagnoza.

 

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix Net va porni de la minim 5000 RON. In cazul in care experienta si calificarile tale se dovedesc a fi relevante (service aparatura medicala), salariul fix net se va discuta pana la 10.000 RON.
  • Bonuri de masa in valoare de 30 RON/zi sau, daca este cazul, diurna si decontare cazare.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, de la 09:00-17:30, intervalul orar poate suferi modificari in functie de deplasari.
  • Vei avea o masina la dispozitie si tehnologia necesara activitatii de service.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Program de inductie si instruire sustinut de specialisti in domeniu.
  • Participarea la cursuri de specialitate organizate periodic atat pentru intelegerea produselor cat si pentru a tine pasul cu noutatile din domeniu.

Schita zilei de munca:

  • Te vei deplasa la interventii- mentenanta, service, in zona ta de acoperire (sudul tarii). La inceput vei fi insotit pe teren de un coleg experimentat care te va sprijini in procesul de formare.
  • Te vei ocupa de solutionarea cererilor de service pentru produsele din portofoliul companiei (echipamente de radiologie): incepand cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparatii/ mentenanta si pana la intocmirea de rapoarte de activitate.
  • Pentru a-ti face treaba eficient si rapid vei avea, in timp real, tot suportul de care ai nevoie atat din aprtea colegilor cat si din partea producatorului echipamentelor de radiologie din protofoliu.
  • Vei mentine legatura cu clientii companiei pe care ii vei consilia cu privire la contractele de service, asistenta tehnica, precum si identificarea si solutionarea problemelor aparute.

 

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market