Asistent administrativ operațional – licitatii publice

Pentru cine recrutam: 
Partenerii noștri
au sediul in zona Berceni (metrou: Piața Sudului), sunt activi pe piața din Romania din 2007 si sunt specializați in distribuția de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garanție si post garanție.

Șansele sunt de partea ta daca:

  • Ai o experiență de minim 3 ani pe un post similar, in domeniul administrativ / licitații publice.
  • Știi sa lucrezi intr-un program ERP si ai experiență solida cu lucrul in SICAP.
  • Ai studii medii/superioare finalizate.
  • Te descurci acceptabil in folosirea limbii engleze.

Condițiile de angajare sunt:

  • Salariul fix Net va fi de 6000 RON.
  • Bonuri de masa in valoare de 30 RON/zi.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, de la 09:00-17:30, cu o jumătate de ora pauza de masa.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de început iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfășurării activității.

Schița zilei de munca:

  • Vei oferi suport operațional colegilor din departamentele Vânzări și Service în desfășurarea activităților curente.
  • Vei introduce și actualiza date în platforma de licitații SICAP, vei urmări derularea procedurilor și vei arhiva contractele obținute în urma acestora.
  • Vei gestiona comenzile pentru anumite produse, vei întocmi facturile aferente și vei colecta de la clienți informațiile necesare pentru livrare.
  • Vei înregistra și actualiza contractele de service, vei gestiona facturarea serviciilor prestate, comunicarea cu clienții (informații și oferte) și vei asigura evidența rapoartelor de service primite.
  • În ceea ce privește activitățile administrative, te vei ocupa de gestionarea corespondenței și de asigurarea necesarului de birotică, papetărie și produse de curățenie.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Inginer Service – aparatura de radiologie

Pentru cine recrutam: 
Partenerii noștri
au sediul in zona Berceni (metrou: Piața Sudului), sunt activi pe piața din Romania din 2007 si sunt specializați in distribuția de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garanție si post garanție. Cautam pentru ei un coleg care sa completeze echipa de service si interventie locat in Bucuresti / Galati / Braila / Tulcea.

Șansele sunt de partea ta daca:

  • Locuiesti in Bucuresti / Galati / Braila / Tulcea.
  • Ai experiență de minim 2 ani pe un post similar in domeniul radiologie/ echipamente medicale.
  • Ai studii superioare finalizate in domeniul electric/electronic/ electromecanic/ automatizări.
  • Ai cunoștințe avansate in tehnică electronică/ electrică/ IT hardware- software.
  • Ai permis auto categoria B –  jobul implica deplasări in zona de interes.
  • Te descurci acceptabil in folosirea limbii engleze.
  • Cunoștințe de baza in AutoCAD reprezintă un avantaj.
  • Ai abilitați de folosire a instrumentelor de diagnoza.

Condițiile de angajare sunt:

  • Salariul fix Net va porni de la minim 7000 RON.
  • Bonuri de masa si, daca este cazul, diurna si decontare cheltuieli.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, de la 09:00-17:30, intervalul orar poate suferi modificări in funcție de deplasări.
  • Vei avea o mașină la dispozițiesi tehnologia necesara activității de service.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata(perioada de proba de 90 de zile).
  • Participarea la cursuri de specialitateorganizate periodic atât pentru înțelegerea produselor cat si pentru a tine pasul cu noutățile din domeniu.

Schița zilei de munca:

  • Te vei deplasa la intervenții- mentenanță, service, in zona ta de acoperire. La început vei fi însoțit pe teren de un coleg experimentat care te va sprijini in procesul de formare.
  • Te vei ocupa de soluționarea cererilor de service pentru produsele din portofoliul companiei (echipamente de radiologie): începând cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparații/ mentenanțăsi pana la întocmirea de rapoarte de activitate.
  • Pentru a-ti face treaba eficient si rapid vei avea, in timp real, tot suportul de care ai nevoie atât din partea colegilor cat si din partea producătorului echipamentelor de radiologie din portofoliu.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

 

Tehnician Service – aparatura de radiologie

Pentru cine recrutam:
Partenerii noștri au sediul in zona Berceni (metrou: Piața Sudului), sunt activi pe piața din Romania din 2007 si sunt specializați in distribuția de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garanție si post garanție. Cautam pentru ei un coleg care sa completeze echipa de service si interventie locat in Bucuresti / Galati / Braila / Tulcea.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Locuiesti in Bucuresti / Galati / Braila / Tulcea.
  • Ai experiență de minim 2 ani pe un post similar de preferat in domeniul radiologie/ echipamente medicale.
  • Ai cunoștințe in domeniul electric si electromecanic/ automatizări.
  • Ai permis auto categoria B – jobul implica deplasări in zona de interes.
  • Te descurci acceptabil in folosirea limbii engleze.
  • Ai abilitați de folosire a instrumentelor de diagnoza.

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix Net va porni de la minim 6000 RON.
  • Bonuri de masa si, daca este cazul, diurna si decontare cheltuieli.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, de la 09:00-17:30, intervalul orar poate suferi modificări in funcție de deplasări.
  • Vei avea o mașină pentru deplasări in interes de serviciusi tehnologia necesara activității de service.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata(perioada de proba de 90 de zile).

Schita zilei de munca:

  • Te vei deplasa la intervenții- mentenanță, service, in zona ta de acoperire. La început vei fi însoțit pe teren de un coleg experimentat care te va sprijini in procesul de formare.
  • Te vei ocupa de soluționarea cererilor de service pentru produsele din portofoliul companiei (echipamente de radiologie): începând cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparații/ mentenanțăsi pana la întocmirea de rapoarte de activitate.
  • Pentru a-ti face treaba eficient si rapid vei avea, in timp real, tot suportul de care ai nevoie atât din partea colegilor cat si din partea producătorului echipamentelor de radiologie din portofoliu.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Agent livrari- acumulatori auto

Pentru cine recrutam: 
Partenerii nostri au sediul in zona REPUBLICA, sunt activi pe piata din Romania din 1991 si sunt specializati in productia si comercializarea unei game largi de acumulatori.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai minim 1 anexperienta pe un post similar, de preferat distributie/vanzarea de produse din domeniul tehnic sau cu profil asemanator.
  • Ai permis auto categoria B.
  • Ai diploma de bacalaureat.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

 

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix net este de 3600 RON.
  • Alte beneficii: masina pentru deplasari, tichete de masa (800 RON/luna)abonament medical privat, al 13-lea salariu.
  • Programul de lucru este: L-V de la 08:00 la 16:30, fiind vorba de un post de distributie pot aparea mici fluctuatii ale programului.
  • In primele 6 luni ti se va inchieia un contract de munca pe perioada determinata, iar dupa contractul de munca va fipe perioada nedeterminata.
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar pentru a te familiariza atat cu zona de distributie cat si cu clientii.
     

 Schita zilei de munca:

  • Vei participa activ si te vei implica in tot procesul de distribuitie de la preluarea din depozit a marfii, pana la predarea si incasarea contravalorii acesteia. De asemenea, pentru a inchide cercul vanzarii, vei prelua si bateriile uzate de la clienti.
  • Pentru ca a te asigura ca toate lucrurile merg bine, vei verifica ca produsele livrate corespund comenzii si vin insotite de documentele necesare, iar la final vei depune la contabilitate incasarile si actele adiacente livrarii (facturi, dovada platii, etc).
  • Vei face echipa cu reprezentantul de vanzari si ii vei acorda suport in procesul vanzarii si in mentinerea relatiei cu clientii. Asta te va ajuta sa intelegi si sa te adaptezi la specificul pietei/ clientilor ceea ce va fi un plus pentru dezovltarea ta profesionala in sfera vanzarilor.

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market