Inginer mecanic debutant / Tehnician mecanic CNC

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productie sticla si geam termopan. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de productie din zona Popesti Leordeni.

Ce asteptari au:

  • Orice experienta de munca ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa ai cunostiinte de mecanica. Reprezinta un avantaj daca ai ceva cunostinte de Adobe Ilustrator sau AutoCad.
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca in activitatile tale “te-ai impiedicat” de mecanica si ai descoperit ca iti place sa lucrezi, clar esti ceea ce cautam.
  • Activitatea pe care o vei desfasura implica, pe langa atentie si rabdare, si multa creativitate.
  • Este un mare avantaj daca prietenii tai spun despre tine ca esti o persoana creativa care reuseste sa faca din cele mai simple lucruri ceva deosebit.
  • Sa fii organizat, atent la detalii si sa iti poti planifica eficient activitatea.
  • Ei sunt dispusi sa te invete si sa te formeze insa asteapta de la tine sa vii inarmat cu rabdare si cu multa pofta de a invata.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate.
  • Vei avea un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30, cu o jumatate de ora pauza de masa.
  • Pеntru ca аccesul la fabrica nu e tocmai lа indemana, iar situatia actuala impune anumite precautii, iti vor asigura transportul- vei fi preluat de colegii care locuiesc in zona ta.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatii profesionale de durata.
  • Salariul net in perioada de proba se va negocia intre 3500-4000 RON.
  • Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu echipamentele si utilajele precum si cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.

Cum va arata ziua ta de munca:

Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

  • Asa cum am precizat si mai sus, pentru perioada de inceput ti se va asigura pregatirea si instruirea necesara manevrarii echipamentului cu care vei lucra.
  • Vei prelua comenzile de la Directorul de Productie si te vei ocupa de toti pasii necesari personalizarii produsului.
  • Vei alege profilul potrivit si vei folosi echipamentul din dotare pentru a realiza comanda.

 

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Account Manager – echipamente medicale

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie. Cautam pentru ei noi colegi care sa completeze echipa nationala de vanzari din zona judetelor (CJ,BN,MM,SM,SJ,BH,AR) si judetele (TM,CS,MH,GJ,DJ,OT,VL).

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 2 ani in gestionarea relatiei cu clientii, de preferat din domeniul medical.
  • Specificul activitatii implica foarte multe deplasari in zonele de interes, de aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa conduci.
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca esti familiarizat cu sistemul de licitatii publice si esti un maestru al comunicarii este tot ce conteaza.
  • Pentru ca vei fi trimis la diverse traininguri si specializari ar fi bine daca te descurci decent sa comunici in limba engleza.
  • Vei lucra in regim home office iar asta presupune, pe langa faptul ca “nu iti sufla nimeni in ceafa”, sa iti planifici eficient activitatea, sa fii organizat si atent la detalii.

Iti vor oferi:

  • Vei avea un program de lucru de luni pana vineri insa, fiind vorba de un post de vanzari in regim home office, ai libertatea de a-ti stabili propriul interval orar care sa te ajute sa fii eficient in ceea ce faci.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop si telefon).
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix net este de 5000 RON, la care se adaugă un comision din licitatiile (SICAP) castigate cu ajutorul eforturilor tale.
  • Pe langa salariu vei primi bonuri de masa in valoare de 30 RON/zi, iar in situatia in care deplasarile tale se prelungesc ti se va asigura diurna si cazare.
  • Pentru partenerii nostri pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri de specialitate care sa te ajute sa intelegi specificul echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Ti se va aloca o zona formata din 7 judete cu o baza de date de clienti (spitale, policlinci, centre medicale private) pe care sa o revigorezi si sa o dezvolti. Pentru perioada de inceput vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a prelua zona.
  • Vei gestiona in totalitate relatia cu clientii din zona ta pe care ii vei vizita periodic si ii vei informa cu privire la produsele/ echipamentele comercializate luand in calcul nevoile si cerintele acestora. In tot acest timp colegii din departamentul tehnic de ofertare vor pune umarul la treaba alaturi de tine.
  • Vei participa si te vei implica activ in tot procesul comercial, vei mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii si te vei asigura ca nevoile clientului sunt intelese si rezolvate in timp util.
  • Vei crea o punte intre client si departamentele interne ale companiei, ceea ce te va ajuta sa preintampini eventuale neintelegeri care sa duca la intreruperea colaborarii.
  • Cu toate ca esti lasat “de capul tau” in planificarea activitatii, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa menti permanent legatura cu Directorul de Vanzari.
  • Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de companie, este indicat ca din cand in cand “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea recomanda mai eficient produsele si serviciile din portofoliu.In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Inginer / Tehnician Service – echipamente medicale

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie.
Cautam pentru ei un inginer care sa ia in grija echipamentele medicale comercializate de companie din zona de CENTRU-VEST: Arad, Timisoara, Oradea, Sibiu.

Ce asteptari au:

  • Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca pe parcusul experientei tale profesionale (minim 1 an) ti-ai consolidat cu pasiune cunostintele in tehnică electronică, electrică și mecanică.
  • Daca ai avut ocazia sa le pui in practica pe echipamente medicale, clar esti ceea ce cautam.
  • Ar fi minunat ca experienta ta sa fie insotita de o diploma de licenta in domeniul electric/electronic/ electromecanic/ automatizari.
  • Stim ca uneori practica bate teoria, asa ca daca la locurile de munca anterioare te-ai format ca tehnician in domeniul tehnico-medical si iti place aceasta activitate, este tot ceea ce conteaza.
  • Sa ai permis auto categoria B si sa iti placa sa petreci timp in masina.
  • Pentru a putea intelege specificatiile tehnice ale aparaturii/ echipamentelor ar fi minunat daca nivelul tau de limba engleza se afla intr-o zona acceptabila.
  • Este un plus daca cei ce te cunosc spun despre tine ca ai al saselea simt si acesta este tehnic deoarece provocarea jobului sau partea vitala a acestuia o reprezinta stabilirea corecta a diagnozei.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate cu un program de lucru de L-V, de la 09:00-17:30. Fiind un post care implica deplasari la interventii, programul de lucru poate suferi modificari.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile. Vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.
  • Salariul Net este de 5000 RON la care se adauga bonuri de masa de 600 RON. In situatia in care deplasarile tale se prelungesc, ti se va asigura diurna si cazare.
  • Partenerii nostri pun mare accent pe pregatirea si dezvoltarea ta profesionala, pentru ca vei avea acces la un portofoliu variat de echipamente medicale, vei participa la diverse traininguri/instruiri periodice si te vor sprijini in obtinerea certificarilor/calificarilor necesare in aria ta de competenta.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Avand in vedere ca obiectul muncii tale il reprezinta mentenanta si reparatia echipamentelor de radiologie, te vei deplasa la interventii in zona ta de acoperire. Pentru perioada de inceput vei fi insotit pe teren de un coleg care te va ajuta sa te familiarizezi atat cu clientii cat si cu metodele si procedurile de lucru.
  • Vei urma toti pasii necesari solutionarii cererilor de service: incepand cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparatii/ mentenanta si pana la intocmirea de raporate de activitate.
  • Vei mentine legatura cu clientii companiei pe care ii vei consilia cu privire la contractele de service, asistenta tehnica precum si identificarea si solutionarea problemelor aparute.
  • Vei crea o punte intre clienti si colegii tai din echipa tehnica si de vanzari, ceea ce te va ajuta sa preintampini anumite neintelegeri care sa afecteze calitatea serviciilor oferite de companie.Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat te vei informa periodic cu privire la starea echipamentelor aflate in aria ta de acoperire, asigurandu-te ca functioneaza conform standardelor si in parametrii optimi.

 

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 23 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes!
Echipa Media Market

Inginer vanzari FESTO – BH, MM, SJ, SM, AR

Pentru cine recrutam:

Postul este disponibil in cadrul FESTO ROMANIA, companie multinationala activa pe piata locala din 1994, specializata in automatizari industriale (electric si pneumatic). Cautam pentru ei un INGINER VANZARI care sa completeze echipa nationala de vanzari judetele (Bihor, Maramures, Salaj, Satu Mare, Arad).

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 3 ani pe un post similar, daca experienta ta are legatura cu vanzarea de echipamente si/sau servicii din domeniul tehnic sau cu profil asemanator ca al partenerilor nostri este cu atat mai bine.
  • Specificul activitatii implica foarte multe deplasari in zonele de interes, de aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa conduci.
  • Pentru a putea intelege complet si corect produsele comercializate este important sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta, iar specializarea ta de baza sa fie in automatizari industriale (PLC, actionari electromecanice, servomotoare, senzori, robotica) / electric.
  • Dupa cum am precizat mai sus partenerul nostru este o companie multinationala, asa ca este important sa te descurci decent sa comunici in limba engleza. Acest aspect te va ajuta si sa intelegi specificatiile tehnice in ale produselor/ echipamentelor care sunt in limba engleza.
  • Pentru ca vei fi trimis frecvent la diverse traininguri si specializari ar fi minunat daca am descoperi la tine, pe langa o pofta permanenta de a invata, si faptul ca te pasioneaza sa stii ce se afla in “spatele cortinei” fiecarui echipament.Vei lucra in regim home office iar asta presupune, pe langa faptul ca “nu iti sufla nimeni in ceafa”, sa iti planifici eficient activitatea, sa fii organizat si atent la detalii.

Iti vor oferi:

  • Vei avea un program de lucru de luni pana vineri insa, fiind vorba de un post de vanzari in regim home office, ai libertatea de a-ti stabili propriul interval orar care sa te ajute sa fii eficient in ceea ce faci.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop si telefon).
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Pentru ca isi doresc sa ai timp si pentru tine, concediul de odihna anual va fi de 25 de zile cu posibilitate de crestere in functie de anii petrecuti in firma.
  • Pentru perioada de inceput salariul net se va discuta intre 1300 si 1600 Euro. Dupa aceasta perioada pachetul salarial va cuprinde si asigurare de sanatate, abonament la sala de fitness, pensie privata, prime, bonusuri anuale in functie de performanta ta si, daca lucrurile merg bine, la sfarsit de an vei fi recompensat cu al 13-lea salariu.
  • Pentru partenerii nostri pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri de specialitate care sa te ajute sa intelegi specificul echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Vei prelua baza de date de clienti formata din cateva judete (Bihor, Maramures, Salaj, Satu Mare, Arad), pe care o vei revigora si dezvolta.
  • Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu produsele comercializate, cu clientii si cu politica de vanzari.
  • Vei participa si te vei implica activ in tot procesul vanzarii incepand cu consilierea clientilor, preluarea corecta a informatiilor de la acestia si realizarea de oferte tehnico economice, pana la punerea in functiune a echipamentelor comercializate. In tot acest timp colegii din departamentul tehnic de ofertare vor pune umarul la treaba alaturi de tine.
  • Pentru ca a te asigura ca toate lucrurile merg ca pe roate, vei crea o punte intre client si serviciul tehnic de ofertare al companiei, astfel vei putea sa preintampini eventuale neintelegeri care sa impiedice incheierea vanzarii. Dupa finalizarea proiectului vei mentine legatura cu clientii in vederea obtinerii de noi colaborari.
  • Hai sa iti explicam la ce iti va folosi pasiunea ta pentru echipamente: pe langa faptul ca te va ajuta sa intelegi produsele, te va sprijini si in comunicarea cu clientii ceea ce iti va permite sa iti faci treaba bine si pana la capat.
  • Cu toate ca esti lasat “de capul tau” in planificarea activitatii, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa menti permanent legatura cu Directorul de Vanzari.
  • Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de tine, este indicat ca din cand in cand “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea promova mai eficient produsele si serviciile.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Gradinar – zona Pasarea

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostrii, activi pe piata din Romania din 1991, sunt specializati in productia si comercializarea unei game largi de baterii auto. Cautam pentru ei un gradinar care sa se ocupe de ingrijirea unei gradini rezidentiale din zona Pasarea, Branesti.
Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an, daca experinta ta are legatura cu mentenatnta spatiilor verzi si/sau a gradinilor clar esti ceea ce cautam.
  • Orice studii ai avea sunt mai mult decat binevenite si apreciate, insa ceea ce conteaza este sa iti placa plantele si sa fii cu adevarat pasionat de tot ce inseamna ingrijirea lor.Ei sunt dispusi sa te invete si sa te formeze insa asteapta de la tine sa vii inarmat cu rabdare si cu multa pofta de a invata.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si echipamente adecvate activitatii desfasurate.
  • Vei avea un program de lucru de L-V, de 8 ore/zi. Iti vei putea stabili propriul intervar orar de lucru astfel incat sa poti sa te ocupi de gradina cand si cat este nevoie.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix net este de 2700 RON, pe langa salariu vei primi bonuri de masa in valoare de 600 RON, abonament medical in reteaua Regina Maria (sanatatea inainte de toate) si, daca lucrurile merg bine, la sfarsit de an vei fi recompensat cu al 13-lea salariu. Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Ingrijirea florilor/ plantelor trebuie sa reprezinte pentru tine o modalitate de relaxare si nu o obligatie. Asa cum iti poti imagina jobul presupune lucru in exterior si ceva efort fizic. Daca de obicei plimbarile lungi te obosesc si nu suporti sa te murdaresti de pamant pe maini, jobul acesta nu este pentru tine.
  • Te vei ocupa de ingrijirea unei gradinii rezidentiale de aproximativ 1500 m2 si te vei asigura ca spatiile verzi arata impecabil, iar plantele cresc sanatos si se dezvolta armonios iar atunci cand este nevoie vei avea grija si de igienizarea piscinei.
  • De asemenea te vei ocupa si de toaletarea periodica a pomilor fructiferi, arborilor ornamentali, arbustilor sau a florilor aflate pe proprietate.
  • Ti se vor pune la dispozitie toate materialele si echipamentele necesare si ti se va explica modalitatea de aplicarea a fertilizantilor si produselor fito-sanitare.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Customer Support – Inbound – Limba Franceza

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.

Ce asteptari au:

  • Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam.
  • Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
  • Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.
  • Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi ,nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptivitate.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Dupa perioada de formare, vei avea posibilitatea de a lucra partial si in sistem remote.
  • Vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata sau de dupa-amiaza. O data la 5 saptamani vei lucra 5 zile in tura de noapte, urmate de 4 zile libere , care sa iti dea timp sa te refaci si sa compenseze disconfortul creat.
  • Contractul de munca se va incheia pe perioada nedeterminata, cu perioada de proba de 90 de zie.
  • Pentru ca nu tin sa ai experienta si nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de proba pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, care sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa, in toata aceasta perioada vei fi platit.
  • Pentru perioada de proba pachetul salarial de baza net este de 3600 RON (salariu fix + bonificatii). Dupa aceasta perioada pachetul salarial salarial de baza net va fi de 3900 RON (salariu fix + bonificatii).
  • Pe langa acesta vei primi sporuri pentru zilele lucrate noaptea, zile de weekend sau sarbatori legale, abonament medical la Medicover (sanatatea inainte de toate) si, daca lucrurile merg bine, la sfarsit de an vei fi recompensat cu al 13-lea salariu.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Aceasta activitate implica multa munca de birou, daca stii ca nu poti sta locului prea mult timp atunci jobul acesta nu ti se potriveste;
  • Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date sensibile prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii;
  • Hai sa iti explicam la ce iti va folosi abilitatea de comunicare in limba franceza: vei prelua si efectua apeluri telefonice pentru clientii companiei si le vei acorda suport in vederea solutionarii sesizarilor (asistenta in asigurari);
  • Vei prelua solicitarile din partea clientilor care doresc organizarea unor servicii de asistenta medicala si rutiera;
  • Vei urma toti pasii necesari solutionarii dosarului de asistenta: deschiderea dosarului in sistemul informatic propriu, verificarea si inregistrarea documentelor, contactarea furnizorilor de servicii si transmiterea de comenzi, transmiterea de garantari de plata, obtinerea informatiilor si documentelor necesare solutionarii dosarului.

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market