Inginer Service – echipamente medicale

Suntem o echipa specilizata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”. Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

  • Pentru cine recrutam: Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie.
    Cautam pentru ei 3 ingineri care sa ia in grija echipamentele medicale comercializate de companie, din zonele:
    EST: Suceava, Botosani, Piatra-Neamt, Iasi, Bacau, Vaslui, Focsani.
    SUD: Bucuresti
    VEST: Arad, Timisoara, Oradea.
  • Ce asteptari au:
  • Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca experienta ta (minim 3 ani) are legatura cu domeniul echipamentelor / aparaturii medicale si daca te pasioneaza sa stii ce se afla in “spatele cortinei” fiecarui echipament.
  • Sa ai o diploma de licenta in domeniul electric/electonic/ electromecanic/ automatizari. Avand in vedere specificul activitatii pe care o vei desfasura (service), este necesar ca experienta ta sa fie insotita de o pregatire teoretica pe masura.
  • Este important sa ai permis auto categoria B si sa iti placa sa pertreci timp in masina.
  • Pentru a putea intelege specificatiile tehnice ale aparaturii/ echiamentelor ar fi minunat daca nivelul tau de engleza se afla intr-o zona acceptabila.Este un plus daca cei ce te cunosc spun despre tine ca ai al saselea simt si acesta este tehnic deoarece provocarea jobului sau partea vitala a acestuia o reprezinta stabilirea corecta a diagnozei.
  • Iti vor oferii:
  • Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate cu un program de lucru de L-V, de la 09:00-17:30. Fiind un post care implica deplasari la interventii, programul de lucru poate suferi modificari.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti perimta sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile. Vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.
  • Daca pregatirea si experienta ta profesionala se apropie de ideal si vine insotita cu ceva certificari si cursuri pe anumite echipamente radiologice salariul fix poate ajunge pana la 2000 de EURO. In cazul in care iti lipsesc unele dintre abilitatile candidatului ideal, salariul se va negocia astfel incat ambele parti sa fie multumite.
  • Pe langa salariu vei primi bonuri de masa. In situatia in care deplasarile tale se prelungesc, ti se va asigura diurna si cazare. Partenerii nostri pun mare accent pe pregatirea si dezvoltarea ta profesionala, pentru ca vei avea acces la un portofoliu variat de echipamente medicale, vei participa la diverse traininguri/instruiri periodice si te vor sprijini in obtinerea certificarilor/calificarilor necesare in aria ta de competenta.
  • Cum va arata ziua ta de munca:
Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:
  • Avand in vedere ca obiectul muncii tale il reprezinta instalarea si punerea in functiune/mentenanta si reparatia echipamentelor de radiologie, te vei deplasa la interventii in zona ta de acoperire formata din cateva judete (in functie de unde locuiesti). Pentru perioada de inceput vei fi insotit pe teren de un coleg care te va ajuta sa te familiarizezi atat cu clientii cat si cu metodele si procedurile de lucru.
  • Vei urma toti pasii necesari solutionarii cererilor de service: incepand cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparatii/ mentenanta.
  • Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat, vei mentine legatura cu beneficiarii pentru a te asigura ca echipamentele aflate in ingrijirea ta functioneaza conform standardelor si in parametrii optimi.In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Media Market, infiintata in anul 1999, activeaza in domeniul consultantei managementului resurselor umane si al serviciilor de recrutare, selectie si plasare de personal.

Reprezentant zonal vanzari Moldova – echipamente medicale

Suntem o echipa specilizata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”. Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

  • Pentru cine recrutam: Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie. Cautam pentru ei un reprezentant de vanzari care sa completeze echipa nationala de vanzari in zona de NORD EST.
  • Ce asteptari au:
  • Sa ai o experienta de minim 3 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu vanzarea de echipamente din domeniul medical sau cu profil asemanator ca este cu atat mai bine.
  • Specificul activitatii implica foarte multe deplasari in zonele de interes, de aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa conduci.
  • Pentru a putea intelege complet si corect produsele comercializate este important sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta, iar specializarea ta sa fie de natura tehnica.
  • Pentru ca vei fi trimis la diverse traininguri si specializari ar fi bine daca te descurci decent sa comunici in limba engleza.Vei lucra in regim home office iar asta presupune, pe langa faptul ca “nu iti sufla nimeni in ceafa”, sa iti planifici eficient activitatea, sa fii organizat si atent la detalii.
  • Iti vor oferii:
  • Vei avea un program de lucru de luni pana vineri insa, fiind vorba de un post de vanzari in regim home office, ai libertatea de a-ti stabili propriul interval orar care sa te ajute sa fii eficient in ceea ce faci.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti perimta sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop si telefon).
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix net va fi cuprins intre 3500 si 4000 RON, la care se adaugă un comision din vânzari astfel ai posibilitatea sa iti maresti salariul in functie de implicarea si determinarea ta.
  • Pe langa salariu vei primi bonuri de masa. In situatia in care deplasarile tale se prelungesc ti se va asigura diurna si cazare.
  • Pentru partenerii nostri pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri de specialitate care sa te ajute sa intelegi specificul echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.
  • Cum va arata ziua ta de munca:

Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

  • Ti se va aloca o zona formata din cateva judete cu o baza de date de clienti (spitale, policlinci, centre medicale private) pe care sa o revigorezi si sa o dezvolti. Pentru perioada de inceput vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a prelua zona.
  • Vei participa si te vei implica activ in tot procesul vanzarii pana la finalizarea acestuia, iar dupa, vei mentine legatura cu clientii pentru a obtine eventuale noi colaborari. In tot acest timp colegii din departamentul tehnic de ofertare vor pune umarul la treaba alaturi de tine.
  • Pentru ca a te asigura ca toate lucrurile merg ca pe roate, vei crea o punte intre client si serviciul tehnic de ofertare al companiei, astfel vei putea sa preintampini eventuale neintelegeri care sa impiedice incheierea vanzarii.
  • Hai sa iti explicam la ce iti va folosi abilitatea tehnica: pe langa faptul ca te va ajuta sa intelegi produsele, te va sprijini si in comunicarea cu clientii ceea ce iti va permite sa iti faci treaba bine si pana la capat.
  • Cu toate ca esti lasat “de capul tau” in planificarea activitatii, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa menti permanent legatura cu Directorul de Vanzari.
  • Pentru a sti in ce zona se alfa pe piata produsele comercializate de tine, este indicat ca din cand in cand “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea promova mai eficient produsele si serviciile.In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

CONSILIER VANZARI – acumulatori auto

Candidatul ideal

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”. Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 1991, sunt specializati in productie si comercializarea acumulatori auto. Cautam pentru ei un nou coleg care sa ocupe postul de CONSILIER DE VANZARI pentru magazinul din zona Obor (B-dul Ferdinand).

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu vanzarea de produse si/sau servicii din domeniul auto sau cu profil asemanator este cu atat mai bine.
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa daca pregatirea si experienta ta au legatura cu domeniul auto este tot ceea ce conteaza. Minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
  • Ar fi minunat daca ai permis auto categoria B si iti place sa conduci.
  • Produsele comercializate sunt din domeniul auto asa ca daca prietenii tai te cauta destul de des pentru a-ti cere parerea despre probleme legate de masina, atunci clar esti ceea ce cautam.
  • Lucrand intr-un magazin de desfacere este un plus daca esti meticulos, organizat, atent la detalii si sa iti poti planifica eficient activitatea.

 

Descrierea jobului

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca decente cu un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30, S/ 2 pe luna: de la 08:00-14:00.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatii profesionale de durata.
  • Salariul fix net este de 2500 RON. Pe langa salariu vei primi bonuri de masa in valoare de 400 RON, abonament medical (sanatatea inainte de toate) si, daca lucrurile merg bine, la sfarsit de an vei fi recompensat cu al 13-lea salariu.
  • Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu produsele comercializate, cu clientii si, de asemenea, sa intelegi politica de vanzari.

Cum va arata ziua ta de munca:

Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

  • Vei participa activ si te vei implica in tot procesul vanzarii, incepand cu informarea si consilierea clientilor asupra produselor comercializate (acumulatori auto) pana la asigurarea serviciilor de service si garantie.
  • Hai sa iti explicam la ce iti vor folosi cunostintele din domeniul auto: pe langa faptul ca te vor ajuta sa intelegi produsele, te vor sprijini si in comunicarea cu clientii ceea ce ce iti va permite sa intelegi nevoile lor si sa le poti oferi produse pe masura.
  • Vei face echipa cu Responsabilul de magazin si il vei sprijini in sarcinile pe care le are de facut astfel incat activitatea magazinului sa se desfasoare fara probleme.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea, indiferent de postul pe care il vei ocupa, se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market