Suntem o echipa specilizata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”. Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
- Pentru cine recrutam: Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie.
Cautam pentru ei 3 ingineri care sa ia in grija echipamentele medicale comercializate de companie, din zonele:
EST: Suceava, Botosani, Piatra-Neamt, Iasi, Bacau, Vaslui, Focsani.
SUD: Bucuresti
VEST: Arad, Timisoara, Oradea.
- Ce asteptari au:
- Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca experienta ta (minim 3 ani) are legatura cu domeniul echipamentelor / aparaturii medicale si daca te pasioneaza sa stii ce se afla in “spatele cortinei” fiecarui echipament.
- Sa ai o diploma de licenta in domeniul electric/electonic/ electromecanic/ automatizari. Avand in vedere specificul activitatii pe care o vei desfasura (service), este necesar ca experienta ta sa fie insotita de o pregatire teoretica pe masura.
- Este important sa ai permis auto categoria B si sa iti placa sa pertreci timp in masina.
- Pentru a putea intelege specificatiile tehnice ale aparaturii/ echiamentelor ar fi minunat daca nivelul tau de engleza se afla intr-o zona acceptabila.Este un plus daca cei ce te cunosc spun despre tine ca ai al saselea simt si acesta este tehnic deoarece provocarea jobului sau partea vitala a acestuia o reprezinta stabilirea corecta a diagnozei.
- Iti vor oferii:
- Conditii de munca decente cu instrumente de lucru si tehnologia necesara activitatii desfasurate cu un program de lucru de L-V, de la 09:00-17:30. Fiind un post care implica deplasari la interventii, programul de lucru poate suferi modificari.
- Vei avea la dispozitie o masina care sa iti perimta sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort.
- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile. Vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.
- Daca pregatirea si experienta ta profesionala se apropie de ideal si vine insotita cu ceva certificari si cursuri pe anumite echipamente radiologice salariul fix poate ajunge pana la 2000 de EURO. In cazul in care iti lipsesc unele dintre abilitatile candidatului ideal, salariul se va negocia astfel incat ambele parti sa fie multumite.
- Pe langa salariu vei primi bonuri de masa. In situatia in care deplasarile tale se prelungesc, ti se va asigura diurna si cazare. Partenerii nostri pun mare accent pe pregatirea si dezvoltarea ta profesionala, pentru ca vei avea acces la un portofoliu variat de echipamente medicale, vei participa la diverse traininguri/instruiri periodice si te vor sprijini in obtinerea certificarilor/calificarilor necesare in aria ta de competenta.
- Cum va arata ziua ta de munca:
- Avand in vedere ca obiectul muncii tale il reprezinta instalarea si punerea in functiune/mentenanta si reparatia echipamentelor de radiologie, te vei deplasa la interventii in zona ta de acoperire formata din cateva judete (in functie de unde locuiesti). Pentru perioada de inceput vei fi insotit pe teren de un coleg care te va ajuta sa te familiarizezi atat cu clientii cat si cu metodele si procedurile de lucru.
- Vei urma toti pasii necesari solutionarii cererilor de service: incepand cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparatii/ mentenanta.
- Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat, vei mentine legatura cu beneficiarii pentru a te asigura ca echipamentele aflate in ingrijirea ta functioneaza conform standardelor si in parametrii optimi.In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Echipa Media Market
Media Market, infiintata in anul 1999, activeaza in domeniul consultantei managementului resurselor umane si al serviciilor de recrutare, selectie si plasare de personal.