Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei de contabilitate pentru sediul din zona Piata Universitatii.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experienta ta are legatura cu domeniul contabil este cu atat mai bine.
  • Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca de-a lungul experientei tale te-ai impiedicat de planul de conturi (in spercial 401 si 411) si/sau de note contabile.
  • Pentru a-ti face treaba in cunostinta de cauza ar fi bine sa fi familiarizat cu un soft de contabilitate si sa iti placa sa te “joci” cu cifrele.
  • Orice diploma de studii ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
  • Pentru ca uneori este necesar sa comunici in limba engleza ar fi minunat daca nivelul tau de engleza se afla intr-o zona acceptabila.
  • Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii partenerilor nostri depinde, uneori, de furnizarea corecta si la timp a documentelor si informatiilor necesare.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 17:30, cu o jumatate de ora pauza de masa.
  • In primele 3 luni pachetul salarial NET este de 3600 RON (salariu fix 3.000 ron + 600 ron bonuri de masa).. Dupa aceasta perioada, in functie de implicarea si determinarea ta, pachetul salarial NET va fi de 3900 RON (salariu fix 3.300 ron + 600 ron bonuri de masa).
  • Pe langa salariu vei primi abonament medical la Medicover (sanatatea inainte de toate) si, daca lucrurile merg bine, la sfarsit de an vei fi recompensat cu al 13-lea salariu.
  • Pentru ca vei inlocui o colega care intra in concediu crestere copil, initial, ti se va incheia un contract de munca pe perioada determinata de 2 ani cu o perioada de proba de 30 de zile. Ulterior, daca lucrurile merg bine si colaborarea se dovedeste a fi de un real succes, vei putea deveni un membru permanent al echipei.
  • In perioada de inceput iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Vei face inregistrari contabile primare (registru de casa, facturi, chitante, bonuri, extrase lei/ valuta, plati, etc) in softul de contabilitate si te vei asigura ca sunt corecte si conforme. De asemenea, vei intocmi diverse documente contabile primare: facturi interne si externe, deconturi si te vei ocupa de plati externe si de relatia cu banca.
  • Vei acorda suportul necesar colegilor tai la intocmirea situatiei mijlocelor fixe si a situatiei obiectelor de inventar si te vei ocupa de completarea Registrului de evidenta fiscala si a registrului de inventar.
  • Atunci cand situatia o cere, te vei deplasa la diverse institutii (Banca, autoritatile locale, posta) pentru a depune/ ridica documente.
  • Pe parte administrativa te vei ocupa de gestionarea corespondentei, arhivarea documentelor si realizarea necesarului de birotica, papetarie si produse de intretinere.

 

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 23 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes!
Echipa Media Market