Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie. Cautam pentru ei trei colegi care sa completeze echipa nationala de vanzari din zona judetelor (CJ, BN, MM, SM, SJ, BH, AR, TM, CS, MH, GJ, DJ, OT, VL).

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai o experienta de minim 2 ani in gestionarea relatiei comerciale cu clientii, de preferat in domeniul public.
  • Ai permis auto categoria B – vei face deplasari in zonele de interes.
  • Ai diploma de licenta si/sau esti familiarizat cu sistemul de licitatii publice.
  • Te descurci decent sa comunici in limba engleza – vei fi trimis la diverse traininguri si specializari.
  • Esti organizat, atent la detalii si iti planifici eficient activitatea – vei lucra in regim home office.

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix net este de 5000 RON.
  • Comision din licitatiile publice castigate cu ajutorul eforturilor tale.
  • Bonuri de masa in valoare de 30 RON/zi sau, daca este cazul, diurna si decontare cazare.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, intervalul orar ramane sa ti-l creionezi singur.
  • Vei avea o masina la dispozitie si tehnologia necesara postului (laptop si telefon).
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a prelua zona: baza de date cu clienti, o persoana desemnata care sa te indrume, training pentru intelegerea produselor.

Schita zilei de munca:

  • In functie de unde locuiesti ti se va aloca o zona formata din cateva judete.
  • Vei comunica, in mare parte, cu clienti din domeniul public al sanatatii: spitale, policlinici, dar si cu centre medicale private.
  • Vei gestiona in totalitate relatia cu clientii din zona ta, pe care ii vei vizita periodic si ii vei informa cu privire la produsele/ echipamentele comercializate. Colegii din departamentul tehnic de ofertare vor pune umarul la treaba alaturi de tine.
  • Vei crea o punte intre client si departamentele interne ale companiei si te vei asigura ca nevoile clientului sunt intelese si rezolvate in timp util.
  • Cu toate ca esti lasat “de capul tau” in planificarea activitatii, va trebui sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitatesi sa menti permanent legatura cu Directorul de Vanzari.
  • Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de companie, este indicat ca din cand in cand “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea recomanda mai eficient produsele si serviciile din portofoliu.
Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market