Contabil Senior

Pentru cine recrutam: ︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Partenerii nostri au sediul in zona Primaverii (statia de metrou Aviatorilor) sunt activi pe piata din Romania din 2004 si sunt specializati in servicii de contabilitate, financiare, fiscale si audit financiar.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai minim 4 ani experienta pe un post similar, de preferat intr-un departament de contabilitate.
  • Esti familiarizat cu un soft de contabilitate, vei lucra in mai multe softuri contabile in principal in programul NEXTUP .
  • Ai diploma de licenta in domeniul economic.
  • Te descurci bine in folosirea limbii engleze.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil si bun coordonator de oameni si echipe.

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix net va fi cuprins intre 7000 si 8000 RON.
  • Alte beneficii: abonament medical privat la Medicover , abonament bookster. Dupa perioada de proba vei primi si 600 puncte pe platforma Benefit.
  • Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 18:00, cu o ora pauza de masa. Dupa perioada de proba vei putea lucra de acasa 2 zile/saptamana.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Program de inductie si instruire sustinut de specialisti in domeniu.
  • Cursuri si taxe CECCAR suportate de companie precum si traininguri de specialitate organizate periodic atat pentru dezvoltarea profesionala cat si pentru a tine pasul cu noutatile din domeniu.

Schita zilei de munca:

  • Vei tine legatura cu clientii din portofoliu (intre 10 – 20 de dosare – inclusiv dosarele supervizate), le vei acorda suport in activitatea economica si ii vei reprezenta in relatia cu institutiile statului de profil.
  • Vei prelua de la clienti in timp util documentele contabile necesare si te vei asigura ca sunt complete si corecte. De asemenea, le vei oferi informatii contabile si fiscale atunci cand situatia o cere.
  • Vei face inregistrari contabile in softul de contabilitate (NEXTUP), vei elabora balantele de verificare si situatii financiare anuale si te vei asigura ca sunt corecte si conforme.
  • Vei intocmi registrele contabile si fiscale obligatorii; situatii si rapoarte specifice domeniului financiar-contabil si de asemenea declaratii fiscale lunare, trimestriale si anuale.
  • Vei superviza dosarele de lucru ale colegilor officeri si juniori din subordine (1-2 persoane).

Inginer chimist productie (fara experienta)

Pentru cine recrutam: ︍︎︄︆︈︌︅︉​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Partenerii nostri, companie multinationala, au fabrica in zona PANTELIMON, sunt activi pe piata din Romania din 2010 si sunt specializati in prelucrarea de metale neferoase.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Iti doresti sa profesezi in domeniul chimic/metalurgic.
  • Ai un minim de experienta intr-o sectie de productie (poate fi si practica sau internship).
  • Te descurci decent in utilizarea unui calculator (word, e-mail, internet).
  • Ai o diploma de licenta, cu specializarea in domeniul chimiei industriale / metalurgie.
  • Te descurci acceptabil sa comunici limba engleza.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

Conditiile de angajare sunt:

  • Pachetul salarial de baza net (compus din: salariu fix + bonuri de masa) va fi de 5200 RON.
  • Alte beneficii: o masa calda/tura, sporuri pentru zilele lucrate noaptea, zile de weekend sau sarbatori legale (aproximativ 400 RON).
  • Transport asigurat de la/la statia de metrou Costin Georgian.
  • Programul de lucru este organizat in 3 schimburi: 2 zile tura de dimineata, 2 zile tura de dupa amiaza, 2 zile tura de noapte, urmate de 3 sau 4 zile libere.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.

Schita zilei de munca:

  • In perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu tot procesul de productie precum si cu programele specifice si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.
  • Dupa perioada de formare vei urmari procesul de productie prin operarea programelor de proces si te vei asigura ca operatiile sunt executate corect, corespund normelor de calitate si se incadreaza in termenele de finalizare.
  • Te vei ocupa de pregatirea initiala colegilor din subordine pe faze de productie si ii vei organiza si superviza in activitatile lor.
  • Fiind o sectie cu flux continuu este foarte important sa intervi la timp si eficient in solutionarea problemelor care apar si sa propui solutii care sa duca la optimizarea procesului de productie.
  • Vei participa la instructajul periodic de protectia muncii a personalului din subordine si al noilor angajati si te vei asigura ca sunt respectate toate aspectele privind siguranta la locul de munca. Vei intocmi rapoarte zilnice de activitate si vei mentine permanent legatura cu Directorul de Productie.

Operator centru comanda – sectie chimica

Pentru cine recrutam: 
Partenerii nostri, companie multinationala, au fabrica in zona PANTELIMON, sunt activi pe piata din Romania din 2010 si sunt specializati in prelucrarea de metale neferoase.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai minum 1 an experienta pe un post similar (productie), de preferat in domeniul chimic.
  • Te descurci decent in utilizarea unui calculator(word, e-mail, internet).
  • Ai absolvitestudii tehnice.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

 Conditiile de angajare sunt:

  • Pachetul salarial de baza (compus din: salariu fix + bonuri de masa) va fi de 5200 RON.
  • Alte beneficii: o masa calda/tura, sporuri pentru zilele lucrate noaptea, zile de weekend sau sarbatori legale.
  • Transport asigurat de la/la statia de metrou Costin Georgian.
  • Programul de lucru este organizat in 3 schimburi, flux continuu. In fiecare luna se vor lucra orele legale de munca.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.

Schita zilei de munca:

  • Vei coordona si supraveghea fluxurile tehnologice din productie cu ajutorul comenzilor de pe panourile camerei de comanda.
  • Te vei informa despre rolul si functiile utilajelor pentru buna interpretare a parametrilor din timpul functionarii si optimizarea procesului de productie.
  • Vei porni/opri fluxurile tehnologice de productie si le vei monitoriza din camera de comanda.
  • Vei intocmi rapoarte de activitate cu privire la cantitatile descarcate/ incarcate, cat si la defectiunile/ problemele aparute, pe care le vei transmite Directorului de productie.
  • Vei tine legatura in permanenta cu colegii din sectie pe care ii vei directiona in activitatea de productie.
  • Vei mentine permanent legatura cu seful departamentului de mentenanta pentru preintampinarea / rezolvarea problemelor tehnice.

 

Suntem o echipa speciaizata in domeniul consultantei managementului resurselor umane si al serviciilor de recrutare si selectie. Ne straduim din anul 1999 sa fluidizam si sa completam golurile in legatura dintre angajat si angajator. Ne punem experienta acumulata la bataie, incercand si reusind in cele mai multe cazuri sa oferim omul potrivit pe postul potrivit si invers.

Foarte important – Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iar angajarea are loc direct la compania unde ai fost trimis.

Daca trebuie sa alegi, alege bine – alege Media Market!

Inginer Service – aparatura medicala

Pentru cine recrutam: 
Partenerii noștri
au sediul in zona Berceni (metrou: Piața Sudului), sunt activi pe piața din Romania din 2007 si sunt specializați in distribuția de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garanție si post garanție. Cautam pentru ei un coleg care sa completeze echipa de service si interventie locat in Bucuresti / Galati / Braila / Deva / Drobeta Turnu Severin.

Șansele sunt de partea ta daca:

  • Locuiesti in Bucuresti / Galati / Braila / Deva / Drobeta Turnu Severin.
  • Ai experiență de minim 2 ani pe un post similar in domeniul radiologie/ echipamente medicale.
  • Ai studii superioare finalizate in domeniul electric/electronic/ electromecanic/ automatizări.
  • Ai cunoștințe avansate in tehnică electronică/ electrică/ IT hardware- software.
  • Ai permis auto categoria B –  jobul implica deplasări in zona de interes.
  • Te descurci acceptabil in folosirea limbii engleze.
  • Cunoștințe de baza in AutoCAD reprezintă un avantaj.
  • Ai abilitați de folosire a instrumentelor de diagnoza.

Condițiile de angajare sunt:

  • Salariul fix Net va porni de la minim 7000 RON.
  • Bonuri de masa si, daca este cazul, diurna si decontare cheltuieli.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, de la 09:00-17:30, intervalul orar poate suferi modificări in funcție de deplasări.
  • Vei avea o mașină la dispozițiesi tehnologia necesara activității de service.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Participarea la cursuri de specialitateorganizate periodic atât pentru înțelegerea produselor cat si pentru a tine pasul cu noutățile din domeniu.

Schița zilei de munca:

  • Te vei deplasa la intervenții- mentenanță, service, in zona ta de acoperire. La început vei fi însoțit pe teren de un coleg experimentat care te va sprijini in procesul de formare.
  • Te vei ocupa de soluționarea cererilor de service pentru produsele din portofoliul companiei (echipamente de radiologie): începând cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparații/ mentenanță si pana la întocmirea de rapoarte de activitate.
  • Pentru a-ti face treaba eficient si rapid vei avea, in timp real, tot suportul de care ai nevoie atât din partea colegilor cat si din partea producătorului echipamentelor de radiologie din portofoliu.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

 

Tehnician Service – aparatura de radiologie

Pentru cine recrutam:
Partenerii noștri au sediul in zona Berceni (metrou: Piața Sudului), sunt activi pe piața din Romania din 2007 si sunt specializați in distribuția de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garanție si post garanție. Cautam pentru ei un coleg care sa completeze echipa de service si interventie locat in Bucuresti / Galati / Braila / Tulcea.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Locuiesti in Bucuresti / Galati / Braila / Tulcea.
  • Ai experiență de minim 2 ani pe un post similar de preferat in domeniul radiologie/ echipamente medicale.
  • Ai cunoștințe in domeniul electric si electromecanic/ automatizări.
  • Ai permis auto categoria B – jobul implica deplasări in zona de interes.
  • Te descurci acceptabil in folosirea limbii engleze.
  • Ai abilitați de folosire a instrumentelor de diagnoza.

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul fix Net va porni de la minim 6000 RON.
  • Bonuri de masa si, daca este cazul, diurna si decontare cheltuieli.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, de la 09:00-17:30, intervalul orar poate suferi modificări in funcție de deplasări.
  • Vei avea o mașină pentru deplasări in interes de serviciusi tehnologia necesara activității de service.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata(perioada de proba de 90 de zile).

Schita zilei de munca:

  • Te vei deplasa la intervenții- mentenanță, service, in zona ta de acoperire. La început vei fi însoțit pe teren de un coleg experimentat care te va sprijini in procesul de formare.
  • Te vei ocupa de soluționarea cererilor de service pentru produsele din portofoliul companiei (echipamente de radiologie): începând cu diagnoza, transmiterea comenzilor de piese de schimb, realizarea de reparații/ mentenanțăsi pana la întocmirea de rapoarte de activitate.
  • Pentru a-ti face treaba eficient si rapid vei avea, in timp real, tot suportul de care ai nevoie atât din partea colegilor cat si din partea producătorului echipamentelor de radiologie din portofoliu.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market