Pentru cine recrutam: 
Partenerii noștri
au sediul in zona Berceni (metrou: Piața Sudului), sunt activi pe piața din Romania din 2007 si sunt specializați in distribuția de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garanție si post garanție.

Șansele sunt de partea ta daca:

  • Ai o experiență de minim 3 ani pe un post similar, in domeniul administrativ / licitații publice.
  • Știi sa lucrezi intr-un program ERP si ai experiență solida cu lucrul in SICAP.
  • Ai studii medii/superioare finalizate.
  • Te descurci acceptabil in folosirea limbii engleze.

Condițiile de angajare sunt:

  • Salariul fix Net va fi de 6000 RON.
  • Bonuri de masa in valoare de 30 RON/zi.
  • Program de lucru: de luni pana vineri, de la 09:00-17:30, cu o jumătate de ora pauza de masa.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de început iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfășurării activității.

Schița zilei de munca:

  • Vei oferi suport operațional colegilor din departamentele Vânzări și Service în desfășurarea activităților curente.
  • Vei introduce și actualiza date în platforma de licitații SICAP, vei urmări derularea procedurilor și vei arhiva contractele obținute în urma acestora.
  • Vei gestiona comenzile pentru anumite produse, vei întocmi facturile aferente și vei colecta de la clienți informațiile necesare pentru livrare.
  • Vei înregistra și actualiza contractele de service, vei gestiona facturarea serviciilor prestate, comunicarea cu clienții (informații și oferte) și vei asigura evidența rapoartelor de service primite.
  • În ceea ce privește activitățile administrative, te vei ocupa de gestionarea corespondenței și de asigurarea necesarului de birotică, papetărie și produse de curățenie.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market