Suntem o echipa specilizata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”. Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

  • Pentru cine recrutam: Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2010, sunt specializati in furnizarea de solutii si produse profesionale de curatenie. Cautam pentru ei un nou membru al echipei de vanzari pentru Bucuresti (sediul companiei este în zona Voluntari).
  • Ce asteptari au:

– Sa ai o experientă de minim 2 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatură cu vanzarea de produse si/sau servicii din domeniul HORECA sau cu profil asemanator ca al partenerilor nostri, clar esti ceea ce cautam.
– Ajuta dacă esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
– Sa fii mandrul posesor al unui permis auto categoria B si sa iti placa sa conduci.
– Avand in vedere ca vei avea destul de multa libertate in a-ti planifica activitatea este un plus daca prietenii tai spun despre tine că esti responsabil, organizat si atent la detalii.
– Specificul activitații implica foarte multe deplasari in teren de aceea este important sa fii activ si sa iti placa sa petreci timp in masina.

  • Iti vor oferii:

– Vei avea un program de lucru de luni pana vineri de la 08:00 la 17:00, insa, fiind vorba de un post de vanzari, pot aparea mici fluctuatii ale programului.
– Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop și telefon).
– Contract de munca pe perioada nedeterminata.
– Salariul fix net este de 2500 RON la care se adauga un comision din vanzari care iti ofera posibilitatea sa iti cresti salariul in functie de implicarea si determinarea ta, iar daca rezultatele tale sunt peste asteptari vei primi, suplimentar, un bonus de 2 ori pe an care sa recompenseze munca depusa.
– Pentru partenerii nostri pregatirea ai dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri de specialitate care sa te ajute sa intelegi specificul produselor și echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.

  • Cum va arata ziua ta de munca:

Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

– Ti se va aloca o zona (va fi stabilita ulterior de comun acord) pe care sa o revigorezi si sa o dezvolti, clientii sunt din domeniul HORECA. Zona nu a fost acoperita in mod activ. Pentru perioada de inceput vei fi insotit pe teren de directorul de vanzari ceea ce te va ajuta sa te familiarizezi atat cu produsele comercializate cat si cu clientii si sa iti poai crea propria strategie de vanzari.
– Pentru a te asigura ca toate lucrurile merg ca pe roate, te vei ocupa de obtinerea tuturor informatiilor necesare de la clienti si vei intocmi oferte personalizate care sa se muleze pe nevoile si specificatiile lor.
– Este bine ca atunci cand incepi o treaba sa o duci pana la capat, iar pentru asta vei crea o punte între client si departamentul de facturare si logistica al companiei, te vei implica in tot procesul vanzarii pana la finalizarea acestuia, iar dupa, vei mentine legatura cu clientii pentru a obtine eventuale noi colaborari.
– Pentru a fi sigur ca munca ta nu trece neobservata, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa mentii permanent legatura cu Directorul de Vanzari.
– Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de tine, este indicat, din cand in cand, “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea promova mai eficient produsele si serviciile.
– In orice activitate apare si neprevazutul, de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Completeaza datele tale mai jos pentru a aplica la acest post:

Alege postul pentru care aplici:
Inginer Service – Echipamente MedicaleContabil Junior – Companie ConsultantaGestionar Depozit Materiale EducationaleJunior Constatare DauneSofer Transport Intern si InternationalAdjunct Inginer Mentenanta Sectie ProductieCustomer Support (Inbound – limba engleza)Laborant ChimistMecanic Sectie ProductieElectrician Sectie Productie
Incarca CV-ul tau (.doc, .docx, .pdf):