Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2010, sunt specializati in furnizarea dе solutii si produse profesionale dе curatenie. Cautam pentru ei un nou membru al echipei dе vanzari pentru Bucuresti (sediul companiei este în zona Afumati).

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experientă dе minim 2 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatură cu vanzarea dе produse si/sau servicii din domeniul HORECA sau cu profil asemanator ca al partenerilor nostri, clar esti ceea ce cautam.
  • Ajuta dacă esti mandrul posesor al unei diplome dе licenta, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
  • Specificul activitații implica foarte multe deplasari in teren dе aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa petreci timp in masina.
  • Avand in vedere ca vei avea destul dе multa libertate in a-ti planifica activitatea este un plus daca prietenii tai spun despre tine că esti responsabil, organizat si atent la detalii.

Iti vor oferi:

  • Vеi аveа un program de lucru de luni pana vineri de la 08:00 la 17:00, insa, fiind vorba de un post de vanzari, pot aparea mici fluctuatii ale programului.
  • Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop/tableta, telefon)
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Salariul fix net este de 2500 RON la care se adauga un comision din vanzari care iti ofera posibilitatea sa iti cresti salariul in functie de implicarea si determinarea ta, iar daca rezultatele tale sunt peste asteptari vei primi, suplimentar, un bonus de 2 ori pe an care sa recompenseze munca depusa.
  • Inca de la inceput vei primi o baza de date de clienti care te va ajuta sa-ti “intri in mana” si sa te adaptezi mai usor la regulile si politicile de vanzari ale companiei.
  • Pentru partenerii nostri pregatirea ai dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri care sa te ajute sa intelegi specificul produselor și echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Pe langa baza de date de clienti activi ti se va aloca o zona (va fi stabilita ulterior de comun acord) pe care sa o revigorezi si sa o dezvolti, clientii sunt din domeniul HORECA. Zona nu a fost acoperita in mod activ. Pentru perioada de inceput vei fi insotit pe teren de coleg, ceea ce te va ajuta sa te familiarizezi atat cu produsele comercializate cat si cu clientii si sa iti poti crea propria strategie de vanzari.
  • Pentru a te asigura ca toate lucrurile merg ca pe roate, te vei ocupa de obtinerea tuturor informatiilor necesare de la clienti si vei intocmi oferte personalizate care sa se muleze pe nevoile si specificatiile lor.
  • Este bine ca atunci cand incepi o treaba sa o duci pana la capat, iar pentru asta vei crea o punte intre client si departamentul de facturare si logistica al companiei, te vei implica in tot procesul vanzarii pana la finalizarea acestuia, iar dupa, vei mentine legatura cu clientii pentru a obtine eventuale noi colaborari.
  • Pentru a fi sigur ca munca ta nu trece neobservata, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa mentii permanent legatura cu superiorul direct.
  • Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de tine, este indicat, din cand in cand, “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea promova mai eficient produsele si serviciile.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market