Suntem o echipa specilizata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”. Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

  • Pentru cine recrutam: Partenerul nostru este o companie multinationala cu o traditie de peste 65 de ani in producerea si comercializarea de sisteme si produse destinate domeniului electric. Cautam pentru ei un reprezentant national de vanzari pentru filiala din Bucuresti.
  • Ce asteptari au:

– Sa ai o experienta de minim 5 ani pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu vanzarea de produse si/sau servicii din domeniul industrial sau cu profil asemanator ca al partenerului nostru clar esti ceea ce cautam.
– Sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta, este cu atat mai bine daca specializarea ta este in domeniul electric sau economic.
– Specificul activitatii implica foarte multe deplasari in zonele de interes, de aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa calatoresti.
– Dupa cum am precizat mai sus partenerul nostru este o companie multinationala, asa ca este important sa te descurci decent sa comunici in limba engleza.Având în vedere că vei avea destul de multa libertate in a-ți planifica activitatea este un plus dacă prietenii tăi spun despre tine că ești responsabil, organizat și atent la detalii.

  • Iti vor oferii:

– Vei avea un program de lucru de luni pana vineri insa, fiind vorba de un post de vanzari care implica multe deplasari in tara, ai libertatea de a-ti stabili propriul interval orar care sa te ajute sa fii eficient in ceea ce faci.
– Vei avea la dispozitie un buget si o masina pentru deplasari care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop si telefon).
– Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
– Salariul fix net va fi cuprins intre 1000 si 1200 EURO la care se adaugă un comision din vânzari care îți oferă posibilitatea să îți crești salariul în funcție de implicarea și determinarea ta, iar dacă toate lucrurile merg bine vei primi, suplimentar, un bonus la sfarsit de an care să recompenseze munca depusă.Pentru perioada de inceput iti vor oferi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu produsele comercializate, cu clientii si cu politica de vanzari.

  • Cum va arata ziua ta de munca:

Oricat de mult ne-am stradui sa iti oferim cat mai fidel o imagine a unei zile de munca stim sigur ca nu vom reusi decat sa te plictisim, asa ca iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:

– Vei reprezenta compania in relatia cu clientii din toata tara, aproximativ 70% din timpul de lucru vei face deplasari, iar asta presupune, pe langa faptul ca “nu iti sulfa nimeni in ceafa”, sa iti planifici eficient activitatea. Ti se va aloca baza de date a clientilor activi si inactivi din tara (distribuitori, companii din industrie) pe care sa o gestionezi si sa o dezvolti.
– Vei reprezenta compania la targuri si expozitii de profil ceea ce te va ajuta atat in a promova produsele cat si in a te informa cu privire la notatile din domeniu, astfel vei sti in ce zona se afla produsele comercializate de tine si, daca este cazul, vei putea propune solutii/ schimbari care sa duca la cresterea vanzarilor.
– Vei participa si te vei implica activ in tot procesul vanzarii pana la finalizarea acestuia, iar dupa, vei mentine legatura cu clientii pentru a obtine eventuale noi colaborari.
– Pentru ca a te asigura ca toate lucrurile merg ca pe roate, vei crea o punte intre client si companie, astfel vei putea sa preintampini eventuale neintelegeri care sa impiedice incheierea vanzarii.
– Cu toate ca esti lasat de capul tau in planificarea activitatii, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa menti permanent legatura cu Managerul de Vanzari pe Europa de Est.In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Media Market, infiintata in anul 1999, activeaza in domeniul consultantei managementului resurselor umane si al serviciilor de recrutare, selectie si plasare de personal.

Completeaza datele tale mai jos pentru a aplica la acest post:

Alege postul pentru care aplici:
Inginer Service – Echipamente MedicaleContabil Junior – Companie ConsultantaGestionar Depozit Materiale EducationaleJunior Constatare DauneSofer Transport Intern si InternationalAdjunct Inginer Mentenanta Sectie ProductieCustomer Support (Inbound – limba engleza)Laborant ChimistMecanic Sectie ProductieElectrician Sectie Productie
Incarca CV-ul tau (.doc, .docx, .pdf):