Pentru cine recrutam: 
Partenerii nostri cu sediu central in Bucuresti, doresc completarea echipei pentru sucursalele din Constanta si Targu-Mures, sunt activi pe piata din Romania si sunt specializati in instalarea, intretinerea si modernizarea ascensoarelor de persoane si marfa.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai minim 1 anexperienta pe un post similar de preferat in domeniul electromecanic/ electrotehnic/ electric.
  • Ai studii medii/ superioare in domeniul electrotehnic/electromecanic sau electric.
  • Ai permis auto categoria B, vei face deplasari in teren.
  • Te descurci sa folosesti o schema electrica.
  • Stii despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

 

Conditiile de angajare sunt:

  • Salariul de baza BRUT va fi cuprins intre 4100-5400 RON.
  • Alte beneficii: bonuri de masa in valoare de 40 RON/zi lucrata, bonusuri de performanta conform grilei (se platesc suplimentar zilele pentru interventii, atingerea planului de mentenanta, ore suplimentare daca este cazul, etc.) masina pentru deplasari, al 13-lea salariu (50% de Craciun si 50% de Paste), asigurare privata de sanatate.
  • Programul de lucru este: L-V de la 08:00-16:30. Pentru a acoperi serviciul non-stop de asistenta si interventii oferit de companie, este necesar sa ramai disponibil dupa orele de program, prin rotatie cu colegii tai, in cazul in care este nevoie de interventii.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru.

   Schita zilei de munca:

  • Avand in vedere ca obiectul muncii tale il reprezinta reparatia/intretinerea de ascensoare, te vei deplasa la interventii si vei incerca, pe cat se poate, sa remediezi problema aparuta.
  • In situatia in care in cabina ascensorului se afla persoane, vei interveni si vei asigura evacuarea lor in conditii de siguranta.
  • Vei comunica in permanenta cu superiorul direct caruia ii vei prezenta problemele aparute si eventualele solutii pentru remedierea acestora.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.

Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestui text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market