Suntem o echipa specilizata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”. Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

  • Pentru cine recrutam: Partenerii nostrii fac parte dintr-un grup international si sunt activi pe piata din Romania din 2004. Ei sunt specializati in instrumentarea cazurilor de dauna in sistem Carte Verde. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din Piata Unirii.
  • Ce asteptari au:

– Sa ai o experienta de minim 1 an in domeniul auto.
– Pentru ca vei redacta rapoarte in limba engleza si vei face traduceri de documente este necesar sa cunosti limba engleza la nivel mediu.
– Sa fii mandrul posesor al unei diplome de licenta de inginer, daca are legatura cu domeniul auto este cu atat mai bine.
– Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil

  • Iti vor oferii:

– Conditii de munca decente, un program de lucru de L-J, de la 09:00-17:30, iar vineri programul este de la 09:00 pana la ora 15:00, ceea ce te va ajuta sa te bucuri de week-end mai devreme.
– Contract de munca pe perioada nedeterminata.
– Salariul net in perioada de proba este de 2500 RON (negociabil chiar pentru perioada de proba), iar dupa ce va veti cunoaste mai bine salariul se va modifica astfel incat toate partile sa fie multumite.
– Desi se doreste experienta, pentru perioada de inceput vei primi sprijin pentru a te adapta la noul job.
– Programul full-time te incurca? Atunci fa-ti propriul program, ei sunt deschisi si la o colaborare part-time de 4h sau 6h cu mentiunea ca trebuie sa iti aranjezi orele de munca in intervalul 09:00-17:30. Daca optezi pentru aceasta varianta de lucru vei primi toate detaliile de angajare in intalnirea cu partenerii nostrii.

  • Cum va arata ziua ta de munca:

Noi nu suntem angajati ai companiei si asta ne cam incurca sa iti prezentam in cele mai mici detalii o zi de lucru, iar o fisa de post e prea lunga pentru a fi prezentata aici, totusi aceste aspecte nu ne impiedica sa iti spunem in linii mari la ce sa te astepti:
– Aceasta activitate implica multa munca de birou, daca stii ca nu poti sta locului prea mult timp atunci jobul acesta nu ti se potriveste;
– Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date sensibile prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii;
– Vei urma toti pasii necesari solutionarii dosarului de dauna, incepand cu deschiderea dosarului, verficarea si inregistrarea documentelor, confirmarea politei de asigurare, mentinerea legaturii cu inspectorii colaboratori si dupa caz cu autoritatile (Politie/Parchet);
– Asa cum am precizat mai sus vei intocmi rapoarte/ situatii si vei tine evidenta tuturor cazurilor noi avizate si inregistrate de companie.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market

Media Market, infiintata in anul 1999, activeaza in domeniul consultantei managementului resurselor umane si al serviciilor de recrutare, selectie si plasare de personal.

Completeaza datele tale mai jos pentru a aplica la acest post:

Alege postul pentru care aplici:
Inginer Service – Echipamente MedicaleContabil Junior – Companie ConsultantaGestionar Depozit Materiale EducationaleJunior Constatare DauneSofer Transport Intern si InternationalAdjunct Inginer Mentenanta Sectie ProductieCustomer Support (Inbound – limba engleza)Laborant ChimistMecanic Sectie ProductieElectrician Sectie Productie
Incarca CV-ul tau (.doc, .docx, .pdf):