Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza.
  • Te descurci cat de cat si in limba engleza.
  • Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu.
  • Ai cel putin diploma de bacalaureat.
  • Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.

Conditiile de angajare sunt:

  • In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON.
  • Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu.
  • Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata sau de dupa-amiaza. O data la 5 saptamani vei lucra 5 zile in tura de noapte, urmate de 4 zile libere.
  • Dupa perioada de proba vei putea lucra de acasa in turele de noapte sau de weekend, si de asemenea 3 zile/saptamana in turele de zi.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te adapta: o persoana desemnata care sa te indrume si training pentru intelegerea activitatii si a precedurilor de lucru.

Schita zilei de munca:

  • Vei prelua si efectua apeluri telefonice (in limba franceza) pentru clientii companiei si le vei acorda suport in vederea solutionarii sesizarilor (asistenta in asigurari).
  • Vei prelua solicitarile din partea clientilor care doresc organizarea unor servicii de asistenta medicala si rutiera.
  • Vei urma toti pasii necesari solutionarii dosarului de asistenta: deschiderea dosarului in sistemul informatic propriu, verificarea si inregistrarea documentelor, contactarea furnizorilor de servicii si transmiterea de comenzi, transmiterea de garantari de plata, obtinerea informatiilor si documentelor necesare solutionarii dosarului.

Suntem o echipa specializata in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat, activitatea noastra de 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestui anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market