Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.
Ce asteptari au:
- Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam.
- Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
- Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.
- Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi ,nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptivitate.
Iti vor oferi:
- Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Dupa perioada de formare, vei avea posibilitatea de a lucra partial si in sistem remote.
- Vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata sau de dupa-amiaza. O data la 8 saptamani vei lucra 5 zile in tura de noapte, urmate de 5 zile libere , care sa iti dea timp sa te refaci si sa compenseze disconfortul creat.
- Contractul de munca se va incheia pe perioada nedeterminata, cu perioada de proba de 90 de zie.
- Pentru ca nu tin sa ai experienta si nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de proba pentru a-ti oferi cel mai bun training de care dispun, care sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa, in toata aceasta perioada vei fi platit.
- Pachetul salarial de baza net este de 3600 RON (salariul fix + bonuri de masa). Pe langa acesta vei primi sporuri pentru zilele lucrate noaptea, zile de weekend sau sarbatori legale, abonament medical la Medicover (sanatatea inainte de toate) si, daca lucrurile merg bine, la sfarsit de an vei fi recompensat cu al 13-lea salariu.
Cum va arata ziua ta de munca:
- Aceasta activitate implica multa munca de birou, daca stii ca nu poti sta locului prea mult timp atunci jobul acesta nu ti se potriveste;
- Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date sensibile prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii;
- Hai sa iti explicam la ce iti va folosi abilitatea de comunicare in limba franceza: vei prelua si efectua apeluri telefonice pentru clientii companiei si le vei acorda suport in vederea solutionarii sesizarilor (asistenta in asigurari);
- Vei prelua solicitarile din partea clientilor care doresc organizarea unor servicii de asistenta medicala si rutiera;
- Vei urma toti pasii necesari solutionarii dosarului de asistenta: deschiderea dosarului in sistemul informatic propriu, verificarea si inregistrarea documentelor, contactarea furnizorilor de servicii si transmiterea de comenzi, transmiterea de garantari de plata, obtinerea informatiilor si documentelor necesare solutionarii dosarului.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau, iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta. Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market