• Pentru cine recrutam:

Partenerii nostri, activi de peste 20 de ani pe piata din Romania, sunt specializati in acordarea de servicii de asistenta. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din Bucuresti, zona centrala.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 6 luni pe un post similar, daca la locurile de munca anterioare ai avut ocazia sa comunici in limba spaniola, clar esti ceea ce cautam.
  • Specificul activitatii implica comunicarea cu clienti externi, de aceea este necesar sa cunosti la un nivel avansat limba SPANIOLA. Pentru a putea gestiona cu succes orice situatie aparuta iti va fi util sa ai si ceva cunostinte de limba engleza.
  • Orice diploma de studii ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, insa, daca esti un adevarat maestru al comunicarii si gestionezi cu mult calm si rabdare relatiile din jurul tau, este tot ceea ce conteaza.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Daca performanta muncii tale este in stransa relatie cu confortul casei, dupa perioada de formare vei putea lucra in sistem hibrid.
  • Pentru a acoperi serviciul non-stop de asistenta oferit de companie vei avea un program de lucru in ture de cate 8 ore (de dimineata, dupa-amiaza si de noapte) recompensate, bineinteles, cu bonificatiile si zilele libere aferente conform legislatiei in vigoare.
  • Contractul de munca se va incheia pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Pentru perioada de inceput salariul de baza (compus din salariu fix+ bonuri de masa) va fi de 3600 RON. Ulterior, pe langa salariu, vei primi bonusuri de performanta, sporuri pentru turele de noapte sau de weekend, al 13-lea salariu, abonament medical privat si, atunci cand este cazul, plata orelor suplimentare.
  • Ei sunt dispusi sa te invete si sa te formeze, tot ce trebuie tu sa faci este sa vii inarmat cu rabdare si multa pofta de a invata.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Dupa cum am precizat mai sus vor folosi perioada de inceput pentru a te ajuta sa intelegi specificul activitatii precum si metodele si procedurile de lucru. In toata aceasta perioada un coleg va fi alaturi de tine si te va sprijini in activitatea ta.
  • Pentru a face ca lucrurile “sa mearga ca pe roate”, este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii partenerilor nostri depinde, uneori, de furnizarea corecta si la timp a documentelor si informatiilor necesare.
  • Vei receptiona apelurile telefonice de la clienti și vei prelua toate informatiile necesare care sa duca la finalizarea cu succes a apelului.
  • Pentru a-ti face treaba bine si pana la capat vei transmite informatiile colegilor tai de departament si te vei asigura ca nevoile clientului sunt intelese si rezolvate in timp util.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market