Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2010, sunt specializati in furnizarea dе solutii si produse profesionale dе curatenie. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru sediul din zona Afumati.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experinta ta are legatura cu domeniul contabil si te poti descurca fara probleme sa lucrezi intr-un program de facturare/contabilitate clar esti ceea ce cautam;
  • Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca pregatirea si experienta ta au legatura cu domeniul contabil si esti pasionat de cifre este tot ce conteaza;
  • Sa ai permis auto categoria B si sa iti placa sa conduci.
  • Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii pe care o desfasori depinde, uneori, de buna colaborarea cu celelalte departamente.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne cu un spatiu adecvat pentru munca solicitata. Program de lucru este de L-V, de la 08:00-17:00, cu o ora pauza de masa pentru a te si relaxa.
  • Salariul fix net este de 3000 RON, in plus ti se va deconta si costul aferent transportului de la/la locul de munca.
  • Pentru ca in timpul programului de lucru vei face deplasari in interes de serviciu, vei primi o masina care sa te ajute sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort.
  • Vei avea un contract de munca pe perioada nedeterminata, cu o perioada de proba de 90 de zile.
  • Pentru ca nu vor sa te simti ca si cum “ai fi aruncat in gura leului”, vor folosi perioada de inceput pentru a-ti oferi tot sprijinul de care dispun sa te ajute sa devii un membru de valoare in echipa.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Vei face inregistrari contabile primare (registru de casa, facturi, chitante, bonuri, extrase lei/ valuta, plati, etc) in softul de contabilitate si te vei asigura ca sunt corecte si conforme. De asemenea, vei intocmi diverse documente contabile primare: facturi interne si externe, deconturi si te vei ocupa de plati si relatia on-line cu banca;
  • Te vei ocupa de mentinerea unei relatii bune cu firma de contabilitate si te vei asigura ca acestia primesc la timp si corect documentele contabile solicitate, urmand ca dupa ce primesti dosarul de contabilitate sa il arhivezi;
  • Este bine ca atunci cand incepi o treaba sa o duci pana la capat, de aceea te vei ocupa de urmarirea si verificarea incasarilor precum si de eliberarea documentelor justificative pentru acestea (chitante, bonuri fiscale);
  • Vei acorda suport colegilor tai din departamentul de vanzari atunci cand este nevoie, oferindu-le informatiile necesare legate de stocuri, preturi, etc.;
  • Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date sensibile prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii.

Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market