Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2009, sunt specializati in productia de tamplarie PVC, geam termoizolant si sticla prelucrata. Cautam pentru ei un nou membru al echipei administrative pentru sediul din zona Popesti Leordeni.

Ce asteptari au:

  • Sa ai o experienta de minim 1 an pe un post similar, daca experienta ta are legatura cu domeniul logistic/ depozit / livrari este cu atat mai bine.
  • Ar fi minunat daca la locurile de munca anterioare ai intocmit diverse situatii/ rapoarte in programul Excel si esti deja familiarizat cu el.
  • Este nevoie de abilitatea ta de a prioritiza activitatile intr-un mediu in permanenta schimbare si de capacitatea ta de a lucra in echipa, asigurand astfel realizarea operatiilor zilnice de transport marfa.
  • Au nevoie de gandirea ta pozitiva si de personalitatea ta energica.
  • Ajuta daca esti licentiat, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca pregatirea si experienta ta au legatura cu domeniul logistic si/sau transporturi este tot ceea ce conteaza.
  • Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne cu un program de lucru de L-V, de la 08:00-16:30.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
  • Salariul fix net este de 3000 RON, bonusuri de Sarbatori (Craciun, Paste), si, daca va fi nevoie, plata orelor suplimentare.
  • In perioada de inceput iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii, ceea ce te va ajuta sa devii un membru de valoare in echipa.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Vei prelua de la coordonatorul de transport programul prestabilit de livrari pe care impreuna cu echipa din depozitul de produse finite va trebui gestionat astfel incat marfa sa fie pregatita la timp fiind astfel livrata corespunzator catre client.
  • Sistemul de avizare se efectueaza in baza scanarii barcodurilor, astfel documentele de insotire a marfii vor fi corecte si conforme.
  • In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta. Sunt apreciate sugestiile ce ajuta la imbunatatirea fluxului de lucru.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market