• Pentru cine recrutam:

Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 1994, sunt specializati in productia de incaltaminte. Cautam pentru ei un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Timpuri Noi.

Ce asteptari au:

  • Esti ceea ce partenerii nostri au nevoie daca de-a lungul experientei tale in administrare de personal (minim 6 luni) te-ai implicat in procesul incheierii / desfacerii unui contract de munca.
  • Pentru a putea sa iti desfasori activitatea in cunostinta de cauza este necesar sa te descurci decent in utilizarea unui PC, iar daca la locurile de munca anterioare ai intocmit diverse situatii/ rapoarte in programul Excel clar esti ceea ce cautam.
  • Orice diploma de studii ai avea este mai mult decat binevenita si apreciata, minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii.
  • Este important sa iti placa sa lucrezi in echipa deoarece succesul activitatii partenerilor nostri depinde, uneori, de furnizarea corecta si la timp a documentelor si informatiilor necesare.
  • Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.

Iti vor oferi:

  • Conditii de munca moderne, cu instrumente de lucru si spatiu adecvat activitatii desfasurate. Vei avea un program de lucru de L-V de la 08:30 la 17:00, cu o jumatate de ora pauza de masa.
  • Pentru ca vei inlocui o colega care intra in concediu crestere copil, initial, ti se va incheia un contract de munca pe perioada determinata de 2 ani cu o perioada de proba de 30 de zile. Ulterior, daca lucrurile merg bine si colaborarea se dovedeste a fi de un real succes, vei putea deveni un membru permanent al echipei.
  • Salariul fix BRUT va fi de 5000 RON. Pe langa acesta vei primi bonuri de masa in valoare de 600 RON, concediu de odihna anual de 25 de zile si decontare partiala de transort (60 RON/luna).
  • In perioada de inceput iti vor oferi tot suportul de care ai nevoie pentru a te familiariza cu procedurile si metodele de lucru necesare desfasurarii activitatii.

Cum va arata ziua ta de munca:

  • Cum “fiecare bordei are propriul obicei” va trebui sa te adaptezi la procedurile de lucru ale companiei, vei lucra cu date si documente importante prin urmare vor fi reguli si proceduri clare si obligatorii.
  • Vei participa la pregatirea, gestionarea si actualizarea dosarelor de personal si vei intocmi, in programul EXCEL, diverse situatii/ rapoarte specifice activitatii de administrare de personal.
  • Te vei ocupa de centralizarea informatiilor necesare pentru intocmirea statului de plata (concediile medicale, concedii de odihna, condicile de prezenta, pontaje etc.) si a situatiei lunare pentru decontare transport/ medicina muncii/ bonuri masa.
  • Vei mentine legatura cu firma de HR si salarizare cu care compania colaboreaza si te vei asigura ca acestia primesc la timp si corect documentele si informatiile solicitate. De asemenea, atunci cand situatia o cere, vei gestiona relatia cu colaboratorii companiei in ceea ce priveste: medicina muncii, protectia muncii, mediu, ITM.In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar parcurgerii acestiu anunt si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market