Candidatul ideal

Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:

  • Absolvent studii medii/superioare;
  • Experienta minim 6 luni post similar (departament relatii clienti);
  • Cunostinte de limba engleza nivel AVANSAT;
  • Cunostinte operare PC: Ms Office, internet.

Candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, ordonat, organizat, eficient in rezolvarea problemelor, mare putere de concentrare, rezistent la stres, punctual, de incredere, capabil sa urmeze proceduri specifice, DISPUS SA LUCREZE IN 3 TURE (5 zile la 8 saptamani se lucreaza in tura de noapte).

VA OFERIM POSIBILITATEA sa apreciati daca profilul dumneavoastra corespunde CERINTELOR POSTULUI si daca BENEFICIILE oferite sunt pe masura asteptarilor dumneavoastra. 

IN CAZUL IN CARE CELE DOUA CONDITII SUNT INTRUNITE (CERINTELE SUNT RESPECTATE SI BENEFICIILE SUNT ACCEPTATE DE CANDIDAT), VA INVITAM SA NE TIMITETI UN CV CAT MAI DETALIAT PE ADRESA: office@mediamarket.ro, SPECIFICATI DEMUNIREA POSTULUI PENTRU CARE TRIMITETI CV-UL.
IN CAZUL IN CARE NU SUNT INTRUNITE CELE DOUA CONDITII URMARITI IN CONTINUARE ANUNTURILE NOASTRE.

Descrierea jobului

SARCINI SI ATRIBUTII:

  • POSTUL NU PRESUPUNE ACTIVITATI DE VANZARE ci doar de consiliere a clientilor in vederea solutionarii sesizarilor;
  • Preluarea sesizarilor din partea clientilor (prin mail sau telefonic); receptionarea documentelor direct de la asigurati; aplicarea instructiunilor privind circuitul corespondentei;
  • Deschiderea dosarelor in sistemul informatic propriu;
  • Emiterea de scrisori de garantie in limitele de competenta stabilite;
  • Instrumentarea dosarelor de asistenta;
  • Instrumentarea dosarelor de dauna;
  • Monitorizarea dosarelor atribuite in raspundere directa;
  • Monitorizarea relatiilor de colaborare cu anumiti clienti;
  • Inchiderea dosarelor, in format electronic, cu verificarea completarii campurilor;
  • Derularea dosarelor operative privind asiguratii straini care au daune pe teritoriul Romaniei, in conditiile si limitele specificate in comanda din strainatate;
  • Realizarea de baze de date potrivit instructiunilor sefilor ierarhici.

BENEFICII:

  • Salariul mediu NET lunar este cuprins intre 2300-2500 RON (Salariu fix + Bonusuri);
  • Se ofera al 13-lea salariu; abonament servicii medicale;
  • Program de lucru: 3 TURE: 24/24; 7/7; (2 saptamani 7,30-15,00 / 2 saptamani 14,00-22,00/ 1 saptamana 22,00-7,00); se lucreaza 4 weekend-uri din 8, cu mentiunea ca se lucreaza maxim 5 zile pe saptamana.
  • Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca perioada nedeterminata;
  • Se asigura training initial.

CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE MULTINATIONALA CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE ASISTENTA IN ASIGURARI.
Locatia este in Bucuresti, zona centrala.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>