Candidatul ideal

Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:

  • Absolvent studii superioare economice;
  • Minimum 2 ani experienţă post similar (activitate post similar firma contabilitate – avantaj);
  • Cunostinte PC: Office (Excel si Outlook) si program de contabilitate SAGA.

Candidatul ideal trebuie sa se dovedeasca o persoana loiala, cu abilitati de munca in echipa, cunostinte solide de contabilitate si legislatie, ordonata si organizata, dispusa sa invete si sa se perfectioneze, sigura pe ea, capabila sa depuna o munca sistematica.

VA OFERIM POSIBILITATEA sa apreciati daca profilul dumneavoastra corespunde CERINTELOR POSTULUI si daca BENEFICIILE oferite sunt pe masura asteptarilor dumneavoastra. 

IN CAZUL IN CARE CELE DOUA CONDITII SUNT INTRUNITE (CERINTELE SUNT RESPECTATE SI BENEFICIILE SUNT ACCEPTATE DE CANDIDAT), VA INVITAM SA NE TIMITETI UN CV CAT MAI DETALIAT PE ADRESA: office@mediamarket.ro, SPECIFICATI DEMUNIREA POSTULUI PENTRU CARE TRIMITETI CV-UL.
IN CAZUL IN CARE NU SUNT INTRUNITE CELE DOUA CONDITII URMARITI IN CONTINUARE ANUNTURILE NOASTRE.

Descrierea jobului

SARCINI SI ATRIBUTII:

  • Verificarea evidentelor contabile dupa introducerea datelor de catre colegii juniori;
  • Elaborarea balantelor de verificare si situatiilor financiare anuale;
  • Intocmirea registrelor contabile si fiscale obligatorii;
  • Intocmirea situatiilor si rapoartelor specifice domeniului financiar-contabil;
  • Intocmirea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale si anuale;
  • Realizarea operatiunilor financiar – contabile ale societatilor;
  • Efectuarea operatiunilor specifice de contabilitate generala;
  • Comunicarea cu clientii pentru a le semnala problemele intampinate si riscurile identificate pentru evidenta financiar contabila;
  • Consilierea clientilor pe probleme fiscale, inclusiv optimizare fiscala.

BENEFICII:

  • Salariul in perioada de proba NET lunar este cuprins intre 2500 RON si 3000 RON;
  • Program de lucru flexibil 8 ore/zi + 1 ora pauza de masa, salariatul avand posibilitatea sa-si aleaga ora de incepere a programului in functie de preferinta;
  • Posibilitatea dezvoltarii profesionale prin acces la un portofoliu variat de clienti cu activitati in domeniul serviciilor, comert si productie, cu tranzactii economice nationale si internationale;
  • Sustinerea dezvoltarii profesionale prin asistenta oferita de managerul societatii;
  • Management flexibil, ce ofera intelegere angajatilor, in situatii personale speciale.